zaterdag 24 maart 2012

Dag 100 - Boom in Bloei

Wow vandaag al 100 dagen bezig met mijn 365 dagen project.
Vandaag heb ik wat nieuwe edelstenen kralen gekocht en had eigenlijk daarmee iets willen maken, maar druk bezig geweest dus op een gegeven moment had ik zoiets van 'ik moet nog wat maken'...
Mijn agenda erbij genomen, een leeg notitieblad in mijn agenda en gaan kriebelen en ik moet zeggen dat ik het ook nog eens leuk vind uitzien.
Ik teken dus nooit...dus vind dit best knap van me en had dit niet voor ogen en ben er best trots op dat ik het heb los kunnen laten en met mijn gekriebel en rondjes tekenen dit eruit is gekomen :D.


Warme creatieve groetjes van Susan

4 opmerkingen:

  1. Goed zeg alweer 100 dagen ik doe het je niet na,hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat is waar Sil. Het is op zo'n moment al je weerstanden loslaten voor mij en het gewoon aandurven en niet die eeuwige criticus alles laten overschaduwen.
    Dit 365 dagen project is voor mij dan ook meer creatieve therapie, durven loslaten, durven creëeren en er trots op zijn en dat is al een jarenlang proces en dit jaar is de ultieme challenge ;).
    Knuff aan jullie allebei!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Bijzonder knap gedaan. Door los laten en gewoon doen kom je nog eens ergens. Gefeliciteerd met je 100ste dag! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel MiM :D
      Ja dat is waar, ik had vandaag ook wel bewust mijn agenda meegenomen om erin te kunnen kriebelen, maar durfde het niet goed.
      Dus dat ook maar weer losgelaten en niets van mezelf eisen is ook goed. Gewoon een collage in elkaar zetten met inspirerende elfjes en die prachtige hanger die ik vandaag kocht, dat zijn dingen waar ik ook nog creatief mee aan de slag ga...
      Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...