maandag 1 oktober 2012

Dag 291 - Mijn Travelsheets voor Els én Stem op Sil :)

Vandaag ga ik een creatie (2 travelsheets) met jullie delen die ik al een paar weken geleden heb gemaakt voor Els.

Lovely Tough Cookie Naomi mailde een paar blogsters met de vraag of we wilden meedoen om Els te verrassen met het maken van Travelsheets van 10x15cm en ja hoor dat wilde ik wel en daar kon ik nog wel tijd voor maken net voor de Elf Fantasy Fair, vooral omdat ik Els een warm hart toedraag en ze een enthousiaste volgster is van mijn beide blogs.
Els haar blogpost erover ; http://dingendiefijnzijn.blogspot.nl/2012/10/oh-my-god.html
LTC's blogpost ; http://lovelytoughcookie.blogspot.nl/2012/10/hoe-heerlijk-verrassingen-zijn.html


**Ik wil verder nog een oproep doen om te stemmen op Sil van het blog 'Met HART & ZIEL van SIL'.
Ze is een van de 25 bloggers die een kans maken om een van de vijf prijzen te winnen voor de leukste en meest creatiefste blogger bij de KreaDoe beurs in de Jaarbeurs in Utrecht.

Ik deed al eerder een oproep, maar wil zeer zeker ook mijn stille volgers op roepen om op haar te stemmen. Dus Mam, Pé, Colinda en al die andere lieve stille volgers als jullie mij een vrijkaartje naar de KreaDoe beurs gunnen, stem dan op Sil ;).
De rechtstreekse link is http://www.kreadoe.nl/Bezoeker/Creablog-Wedstrijd.aspx

Je kunt trouwens maar één keer stemmen daarom vragen ze ook naar je gegevens, anders wordt je stem ongeldig verklaard en dat willen we niet hè. Dus ga vooral ook even gezellig bij Sil op bezoek want ze heeft een heel gaaf blog!

Dit is de link naar Sil's blogpost erover;
http://methartzielvansil.blogspot.nl/2012/09/kreadoe-to-you-donderdag_20.html


Warme creatieve groetjes van Susan

8 opmerkingen:

  1. En Els was en is nog steeds giga blij!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ja dat kan ik me voorstellen zo'n boekje vol met inspiratie en lieve berichtjes. Geniet er maar lekker van! Knuff!

      Verwijderen
  2. En je crea bijdrage is dan ook heel leuk, Susan!

    Hoewel ik er niet zo van houd om mijn gegevens online achter te laten heb ik net op Sil's blog gestemd! Ze maakt supermooie dingen, dus ze verdient het. En ik gun jou (als promotor!) ook een gratis kaartje.
    :)
    Dank je voor het plaatsen van mijn engeltje op je andere blog.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh thanks lieverd :). Dat zou toch super zijn om life te gaan bloggen, ik weet niet precies wat ik me daar bij moet voorstellen, maar life kweppen en knuffelen is zeker een van de dingen die ik dan ga doen en wie weet gaan we wel samen creatief aan de slag! Zou super zijn, als Sil wint dan maken ook haar volgers kans op een kaartje :).
      En graag gedaan hoor, je engeltje is superrr! Knuff!

      Verwijderen
  3. Ow Susan wat heb je mooie sheets gemaakt! En zo leuk he, hoe Els reageerde :) Ik werd en helemaal blij van! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks lieverd! Ben benieuwd naar die van jou, ah ik zie het al bij Els, de blauwe pagina is van jou;).
      Ja leuk is dat hè als zoiets zo goed binnenkomt, doet een mens goed om een ander blij te maken. Knuff!

      Verwijderen
  4. Weer lekker bezig geweest dus! Ik heb er ook net 2 af (kreeg ik zaterdag thuisgestuurd en had gister even zin...), dus die gaan weer op de post! Foto's plaats ik nog wel deze week :-) Was de 1e keer, dus wel spannend!
    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh leuk, jij ook aan de travelsheets! Ben benieuwd naar je allereerste travelsheets. Dit waren ook mijn eerste, okay wel in de stijl van SoulColllages gemaakt. Die ene met het poezieplaatje is dan weer heel anders ;). Groetjes en thanks voor je leuke post, ik ben er heel blij mee. Warme groetjes en knuffels!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...