zaterdag 6 oktober 2012

Dag 296 - Enveloppen tijd

Ik ben weer lekker aan het enveloppen maken geweest terwijl ik naar Nova Zembla heb gekeken.
Wie weet zitten daar ook de enveloppen voor Lovely Though Cookie en Lorecreatief bij, die allebei winnaars zijn van mijn dierendag postzegelkaarten Give Away.

Verder is het vandaag een lekker relaxed dagje. Ik ga wellicht wel nog wat scheuren uit tijdschriften, maar als er een spannende film op komt, geniet ik lekker van die film ;).

Nog een fijn weekend lieverds!

Oh ja deze retro kaart met bijpassende postzegel en envelop stuurde ik naar Sil van 'met HART & ZIEL van SIL' (ze is morgen jarig), je kunt nog steeds op haar blog http://methartzielvansil.blogspot.com/ stemmen. Zou een mooi verjaardagskadootje voor haar zijn als je dat nog niet hebt gedaan én ook een beetje voor mij ;).

Dit is de link om te stemmen; http://www.kreadoe.nl/Bezoeker/CreaBlog-Wedstrijd.aspx

Wie weet maak je dan ook wel kans op life bloggen met Sil en andere bloggers (én mij :)) op de KreaDoe beurs in de Jaarbeurs in Utrecht.


Warme creatieve groetjes van Susan

15 opmerkingen:

  1. ik zie een paar HELE ♥ gave enveloppen
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Jenneke :D. Ja het is zo leuk om te doen, vooral omdat dit het soort pagina's zijn die ik niet in een collage zou gebruiken. Zo kan ik er mooie enveloppen van maken. En zo relaxed om te doen. Fijne zondag! Knuff!

      Verwijderen
  2. Ah lekker enveloppies maken, blijft leuk (en handig) hè, ik heb ook allerlei pagina's weer opzij gelegd. Joh, Sil morgen jarig.... nou ik ga wat bedenken om haar blij te maken! x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja so relaxed. Zalig!
      Verder gisteren van een hele leuke film genoten 'We bought a zoo' echt geweldig! Daarna zijn we boven verder gegaan met films kijken, een of andere onderbroeken lol film en een oldie 'seven brides for seven brothers' maar ben op een gegeven moment gaan slapen ;). Niet omdat het niks was, want ik had bewust gezegd 'zet die maar op, kan ik gaan slapen' en toen bleek het toch een hele leuke golden oldie te zijn...maar ja het werd later en later én nu ben ik alweer vroeg wakker. Hihi.
      Knuff! En veel plezier met de verrassing voor Sil!

      Verwijderen
  3. Wat ben je veelzijdig!! Mooi zeg. Fijne zondag,moet lukken met dit mooie weer,groet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks girl :). Ja dat gaat hier vanzelf met zoveel inspiratie op blogspot :).
      Alleen echt handwerken is niet mijn afdeling en tekenen en schilderen ook niet. Maar bij allebei moet ook 'nog' er tussen gezet worden, wie weet ooit!
      Gezellig dat je even bent komen neuzen. Groetjess!

      Verwijderen
  4. Wat een leuke vrolijke enveloppen, gebruik je daar zo'n mal voor? En wat leuk dat je op die beurs gaat staan, voor mij een beetje te ver om heen te gaan jammer genoeg. Fijne zondag nog!
    groetjes,
    Famke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Famke nee ik gebruik er geen mal voor, gewoon los uit de hand ;).
      Ik maak ze naar aanleiding van deze tutorial; http://dreamstuff-design.blogspot.nl/2011/08/recycle-envelop.html

      Ennuh ik ga echt niet op die beurs staan hoor hihi.
      Er is een speciale blogwedstrijd voor het leukste, meest creatieve blog/blogger en de 5 winnaars kunnen andere bloggers uitnodigen, krijgen dus vrijkaartjes... 15 stuks voor nr.2-5 en 30 stuks voor de winnaar.
      Als Sil wint mag ik komen liet ze hier in een blogbericht weten, dus extra reclame maken voor haar is ook een beetje veel eigenbelang hihi, maar ik zou het gewoon geweldig vinden als ze zou winnen.
      Dus als je nog niet gestemd hebt, je maakt Sil er blij mee en mezelf ook en met ons een aantal volgers ;). Ga maar eens bij Sil kijken :).
      Warme groetjess!

      Verwijderen
  5. Je makat dit nieuwsgierige aagje nu natuurlijk nog nieuwsgieriger he?
    Of wacht, dat is nu vast de bedoeling :)
    I hope you have a nice Sun(ny)day!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. :-) Ik ben ook verslaafd... Enveloppen vouwen is gewoon ons 'ding' zeg maar! Haha! Heb gister ook een nichtje geleerd hoe 't moet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja lekker relaxed is dat hè, ik doe het graag. En scheuren ook hihi. Maar zo verwerk ik meteen heel wat pagina's waar ik niks mee zou doen. Knuff!

      Verwijderen
  7. Echt weer super leuke enveloppen! En hoe herkenbaar... TV kijken en fröbelen tegelijk ;-) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja al handwerkend is dat gemakkelijk. Ik heb gisteren genoeg gemist van die film, daarom die wat erna kwam lekker languit op de bank gekeken, gewoon lekker helemaal niks doen. Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...