donderdag 4 oktober 2012

Dag 294 - Dierendag Postzegelkaarten Give Away

Vandaag stond een gedeelte van mijn dag weer uit postzegels.

Ik heb eerst de laatste postzegels uit doos twee gesorteerd en daarna een heel aantal postzegels staan af te weken uit het dierendoosje.

En net heb ik twee postzegelkaarten gemaakt.
Ik had mijn tekst al net in een notitie gemaakt en in mijn blogspot app geplakt, maar terwijl ik de titel maak 'Dieren Postzegelkaarten', realiseerde ik me opeens weer dat het vandaag dierendag is en er 'Dierendag Postzegelkaarten' van gemaakt.

En opeens komt er een Give Away in me op. Het is toch een beetje feest voor ons op dierendag, we hebben dan wel geen dieren, maar zijn vandaag vijf en een half jaar getrouwd.
Jullie kunnen kans maken op een van deze twee Dieren Postzegelkaarten.

Kaart 1: Liggende kaart met over het algemeen veel vogels.
Kaart 2: Staande kaart met ook paarden, konijnen, poezen etc.

Wat moet je doen;
*Volger zijn of worden, heb je geen blog mail me dan even op 365dagencreatief@gmail.com
*Hier een berichtje achterlaten en je keuze maken voor kaart 1 óf 2.

Deze Give Away loopt tot en met morgen 5 oktober. Zaterdag maak ik de twee winnaars bekend.


Warme creatieve groetjes van Susan

23 opmerkingen:

  1. Hey,
    ik kom net thuis van een drukke dag.
    Mijn zus is ziek en ik heb op d'r 2 ukkies (baby en peuter) gepast.
    Een postzegel kaart is leuk.
    Allebei zijn leuk, ik kan niet kiezen. :)

    Ik mail je binnenkort weer.
    Liefs en hou je taai!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey lieverd doe maar lekker rustig aan hoor met terugmailen. Hoeft niet mag wel ;). Mmm ben me aan het bedenken of geen keuze nu ook weer een keuze is...jij wilt gewoon een postzegelkaart :p hihi. Knuff!

      Verwijderen
    2. Ik ga morgen naar een postcross meeting in Zwolle met 11 meiden. Een heel kippenhok vol. Dan lijkt kaart 2 heel leuk om te ontvangen.

      Verwijderen
    3. Hey girl dat was zeker gezellig met héél veel ansichtkaarten ;).
      Jij bent dan nummertje drie voor kaart 2.
      Knuff!

      Verwijderen
  2. Leuk! Ik heb vanaf vandaag ook een giveaway :)
    Als ik win, zou ik de 2e kaart heel leuk vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey wat leuk een nieuwe volger, leuk dat je meedoet en ik kom snel bij je kijken. Okay kaart nummer twee, nr.1
      Groetjes!

      Verwijderen
  3. Oeeeeeeeeeeeeeh leuk !!!
    Het eerste kaartje vind ik het leukst, nou eigenlijk zijn ze allebei leuk maar die vogeltjes hè...
    x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kaart nummer een, nummertje 1 hihi, lekker handig hè, och ja is voor blondjes.
      Gezellig dat je meedoet, Knuff!

      Verwijderen
  4. woewieeeee dat is gaaf gefelies met jullie 5.5 jaar ☺
    ik doe mee vind ze beide leuk maar kies:........................................2

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks :D, we vieren het niet echt hoor, maar over 7 jaar wellicht wel hihi..

      Kaart nummer twee, nummertje 2
      Knuff!

      Verwijderen
  5. Gefeliciteerd met jullie vijf-en-een-half-jarig huwelijk!!! Lieve groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel lieverd! Uhm jij doet niet mee neem ik aan?
      Maar anders komt dat toch wel goed, heb iets in de planning voor je staan, maar ja ben soms van de uitstel afdeling...maar komt goed. Knuff!

      Verwijderen
    2. Hihi ik wil aan de ene kant wel meedoen maar ik heb de vorige keer al gewonnen dus dat zou ik niet eerlijk vinden eigenlijk. Maar ik weet het goed gemaakt: ik doe mee voor kaart 2 maar dan win ik niet oke?! ;-)

      Verwijderen
    3. En wat heb je voor me in gedachten dan? Nu ben ik nieuwsgierig!!!! Liefs!

      Verwijderen
    4. Whahaha dat doen we ;). Tsja als ik je dat ging vertellen hè. Ik weet het goed gemaakt, maak er nog wel eentje voor jou. Maar nog effe geduld hebben, dan kan ik hem bij het andere voegen :p. Knuff!

      Verwijderen
  6. Proficiat met jullie trouwjubileumpje! Wat een leuke kaarten! Ik doe graag mee voor kaartje 1, de vogels. Liefs Carolien
    PS Gisteren goed geslaagd in de Heerlense kringloop, niet gedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die Carolien, is nummertje twee voor kaart nummer één hihi.
      Oeh ben benieuwd... Knuff!

      Verwijderen
  7. Gefeliciteerd met jullie vijf en een half jarige huwelijk,ik waag een gokje voor kaart een .

    Groetjes fijne avond nog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die Joke leuk dat je meedoet, máár mis je mailtje in mijn mailbox. Ik zie dat je geen blog hebt, wel volger bent, maar kan je dan niet bereiken en ik heb dit al eens eerder gehad, dus graag mailen!
      Maar jij bent nummertje 3 voor kaartje nummer één!
      Ennuh thanks voor je felicitaties :). Groetjess!

      Verwijderen
  8. Hieperdepiep hoera!! Proficiat!!! Ik geef mijn beurt weg aangezien ik al een kei mooie kaart van je heb gekregen!!! Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Maak ik nog een kansje? Ik vind ze echt heel leuk! Ik ben vooral fan van kaart nummer 2 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jazeker de dag is nog niet om ;) nummertje vier voor kaart nummer 2!
      Warme groetjess!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...