dinsdag 2 oktober 2012

Dag 292 - Leuke Post/Postzegels

Vanmorgen kreeg ik drie sigarendozen vol met postzegels.
Ik had vorige week mijn postzegel kaarten laten zien aan vrienden en onze vriendin herinnerde zich dat ze nog ergens postzegels had liggen in een doos van haar overleden man.
Wow wat zitten er mooie postzegels in, ik heb er al heel wat uitgehaald hoor en al gesorteerd en ook al een aantal afgeweekt om postzegel kaarten van te maken. Ik heb er vandaag 4 gemaakt :).

Ik ben er echt superblij mee, ik herken zelfs oude postzegels uit de tijd dat ik als kind postzegels verzamelde.
Manlief is al bang dat ik er een nieuwe hobby bij heb hihi, nee hoor ik ga er lekker creatief mee aan de slag. Die oudere tsja dat is natuurlijk een ander verhaal.
Er zaten zelfs een aantal ongestempelde bij, die kan ik dan weer gebruiken voor leuke post te versturen ;).

Vandaag kreeg ik ook leuke post op onze deurmat, ik heb de poedelprijs gewonnen bij Riri alias Snijboon ( http://creadiefje.blogspot.nl ).
3 zelfgemaakte enveloppen, 2 kleine envelopjes met zaad, dat wordt een fleurige tuin :), een boekenlegger, een gedroogde bloem ingesealed en een dominokaartje met haar naam aan de andere kant gestempeld met daaraan weer een kaartje met knoopjes én 2 engelen bedels.
Jullie zien dat je dit toch eigenlijk al geen poedelprijs meer kan noemen ;). Dankjewel Riri, heel lief van je!


Warme creatieve groetjes van Susan

17 opmerkingen:

  1. Ik vind je postzegelkaarten echt zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook! Ik herken zelfs onze koning Boudewijn :)
      Genieten maar, dat verdien jij !!!
      Liefs Els

      Verwijderen
  2. leuk zo'n snuffel doosje met postzegels! Ik herken er ook nog wel een aantal.
    En dat zijn natuurlijk de betere poedel prijzen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zalig hè en dan ook nog zo'n leuk hofnar blikje...yesss :). En er zitten echt prachtige zegels in, maar heb er al een heel aantal gesorteerd en in enveloppen gedaan...bloemenzegels, dierenzegels etc. Echt leuk!

      Verwijderen
  3. ja je kaarten zijn zeker enorm leuk een echte eye catcher susan
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel lieverd. Kan ik weer andere mensen blij maken met een kaartje :). Knuff!

      Verwijderen
  4. Wat een schatkistje, zo'n doos vol postzegels! En ook nog zo'n leuke poedelprijs Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk hè en dan ook nog drie van die schatkistjes ;). Ja dat wordt een mooie zomertuin :D. Knuff!

      Verwijderen
  5. Ben blij dat je het leuk vind! Tsja, boekenlegger... dta kan ook! Het is oorspronkelijk een vriendschapsarmbandje, zo'n 15 jaar geleden door mij en vriendinnetjes op school gemaakt om te verkopen op de plaatselijke rommelmarkt... En nu kwam ik ze tegen in een doos (zo'n 20 stuks!), dus tijd om wat nostalgie te versturen... :-) Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi een vriendschapsbandje...tsja blond hè ;). Ik denk toch dat ik het als boekenlegger ga gebruiken :p. Lief van je die poedelprijs, ik is er blij mee! Knuff!

      Verwijderen
  6. Ik vind ze zo origineel, jouw postzegelkaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lief dat je die postzegels gekregen hebt! Je maakt er ook echt super mooie kaarten mee :) Dat blikje is trouwens ook leuk met dat narretje er op.

    En wat een geluk die poedelprijs van Riri. Echt super lief van haar! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik ben er ook reuze blij mee, het is zo leuk om te doen die postzegelkaarten maken.
      Ennuh thanks :D for the compliments :).
      Ja ben ook heel blij met het hofnar blik, mooi hè zo'n oudje...vroeger heb ik blikken verzameld, had er wel een stuk of 100. Mmm nu zitten ze ergens in een doos op zolder of bij mij moeder...nou ja een gedeelte dan...toen ik ben gaan samenwonen als 21-jarige heb ik veel weggedaan cq verkocht, maar mijn Douwe Egberts blik en Van Melle blik heb ik nog steeds...zijn van die grote :).
      Knuff!

      Verwijderen
  8. Wat een fijn snijboon-pakket! En die postzegels, geweldig! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk hè zo'n poedelpakket ;) en die postzegelverrassingsdoosjes ben ik ook mega blij mee. Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...