woensdag 17 oktober 2012

Dag 307 - Leuke Post van Tante Jannie

Vandaag is zo'n dag dat het me niet echt lukt om creatief bezig te zijn.
De hele morgen op pad geweest en daarna eens uitgebreid aan mijn computer gezeten om foto's op te slaan, postcrossing kaarten scannen en tussendoor een poging gedaan om wat plaats te krijgen op mijn mobiele waar ik 8 GB (Gig) aan foto's op heb staan, enkele honderden verwijderd nadat ze dus wel op mijn pc staan, nou ja op een harde schijf.

Dadelijk gaan we op bezoek bij vrienden, dus ik heb vandaag creatief foto's opgeruimd/opgeslagen ;) hihi.

Ik kreeg wel leuke post van Tante Jannie, http://tantejannie.blogspot.nl
Dat is me een mooie, ik kreeg gisteren al een kaartje van haar om me te bedanken voor de sleutel cq tashanger die ik voor haar heb gemaakt.
Maar ze liet me weten dat de échte kaart gisteren op de post was gegaan. Nou zo nep vond ik die engelenkaart uit de FlowAgenda van PostNL niet :p.

Maar vandaag lag dan dé kaart op de deurmat, nou ja envelop met kaart én met inhoud.
Tante Jannie stuurde me een onvervalste Tante Jannie Engelenkaart. Zo superrr! Is ze niet geweldig?!
En er zaten 6 prachtige engelen poezieplaatjes bij, helemaal mijn smaak die prachtige poezieplaatjes :).
Dankjewel lieverd, echt superlief van je!! (Ja, ik schrijf ook in uitroeptekens en in smilies ;)).

Ook kreeg ik weer Postcrossing post, een prachtige fleurige vogelkaart en gisteren of was het eergisteren...kreeg ik een erotische kaart ;) hihi...nou ja het is kunst hoor, hangt in een museum in Leipzig :D. Ik vind hem wel ruig!

Warme creatieve groetjes van Susan

Ps. Er loopt een Give Away bij mij, Retro Give Away! Tót 31 oktober 2012

8 opmerkingen:

  1. Wauw, die andere kaarten zijn ook prachtig! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè, het is altijd weer een verrassing welke Postcrossingkaart op de deurmat valt. Met deze twee ben ik wel weer heel blij :D. Knuff!

      Verwijderen
  2. Ik had ook zo'n heerlijk post-verwendagje vandaag! Fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zalig is dat hè, ik ben lekker verwend de afgelopen dagen :). Knuff!

      Verwijderen
  3. Haha nee Susan, die engelenkaart uit de PostNL-Flow agenda was ook niet nep, maar eerlijk gezegd vond ik die een stuk minder 'persoonlijk' dan de kaart die ik je nu stuurde. Iemand die zo'n mooi en persoonlijk cadeautje voor mij maakt verdient dan ook iets echt persoonlijks terug vind ik! Je postcrossing kaarten mogen er ook zijn. Ik vind ze beide echt prachtig!! Heel veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja ik snap hem wel Tante Jannie en ben echt een bofferd dat ik zelfs twee keer een kaart krijg en die prachtige poezieplaatjes. De kaarten staan al in het kaartenrek tussen alle andere kaarten. De poezieplaatjes daar geniet ik nog effe zo van. Knuff!

      Verwijderen
  4. Allemaal zo mooi, genieten maar!
    liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...