donderdag 18 oktober 2012

Dag 308 - Leuke Post tijd - Robin Magazine

Vandaag stond mijn creativiteit weer in het teken van leuke post.

Op de eerste plaats kreeg ik leuke post van MiM.
Ik had bij haar het nieuwe tijdschrift Robin Magazine besteld, MiM verblijde me daarnaast met een nieuwe stempel; Angelic Love from Susan stempel.
Ze heeft die al eens voor me gemaakt, maar ik heb die wat overenthousiast schoongemaakt.
Ik ga er nu goed voor zorg dragen en zoals MiM aanraadde gewoon uitstempelen totdat er geen inkt meer vanaf komt. En er zat ook een superleuke kaart bij, Thanks MiM, heel lief van je :D.

Vandaag maakte ik weer een envelop op maat en heb ik een engelenkaart gepimpt met poezieplaatjes. Denkelijk ga ik voor die kaart ook nog een toepasselijke envelop maken of erbij zoeken.

Kijken jullie ook nog even mee naar wat foto's van het Robin magazine, te koop bij MiM http://www.mimstasjes.nl/a-27286391/robin-magazine/robin-magazine-1/
Ze heeft er ook een mooie advertentie in staan en voorop de pagina staat haar Robin stempel ( http://mimstasjes.blogspot.com/ ).
Lien heeft ook een bijdrage geleverd, ze heeft een colum geschreven (in deze blogpost heeft ze het erover; http://keetjevanlien.blogspot.com/2012/10/keukengeheimen.html ), Fieve ( http://fieve.blogspot.com/ ) heeft er een DIY van een schortje in staan (geen foto van gemaakt, valt me nu opeens weer in ;)) en zo hebben nog vele andere bloggers een bijdrage geleverd aan dit nieuwe magazine, zoals Ingthings - http://ing-things.blogspot.com/


Warme creatieve groetjes van Susan

15 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ja hè vooral met de stempel was ik blij verrast. Super dat MiM me een nieuwe gemaakt heeft :D.
      Ik moet eerlijk bekennen dat het Robin Magazine me een beetje tegenvalt, ik vind het zeer zeker een mooi vormgegeven magazine en heel kleurrijk, maar ik had meer creatieve artikelen verwacht wetende dat het geboren is uit de Round Robin boekjes. Er staan erg veel recepten in, okay ze zijn wel vormgegeven in de Round Robin stijl, maar mis dus meer creativiteit.
      Maar jouw colum is super! Knuff!

      Verwijderen
    2. Oops hihi ik hebbe me vergist hihi.
      Ik geloof dat jouw bijdrage een van de weinige creatieve is. Okay er staan DIY's die je op de site kan vinden en wat vlaggetjes die je zou kunnen maken, maar het draait eigenlijk alleen om koken...

      Verwijderen
  2. Fijn dat alles goed is aangekomen! Ik was er even bang voor in die grote envelop. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh lieverd je hebt het goed verpakt hoor. Ik ben echt heel blij met de stempel en vind de kaart ook super. Dankjewel voor je goede zorgen! Knuff!

      Verwijderen
  3. Wat een fijne post! En wat lief van MiM dat ze je een nieuwe stempel maakte :-) liefs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief zeg dat je reclame voor me maakt, ik word er helemaal verlegen van :-)
    Heerlijk zo'n dagje met leuke post he! Wat een weertje he? Geniet van alles!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ik had me net vergist met mijn reactie op die van Fieve die er een DIY voor een schortje in heeft staan...en dus ook meteen een Give Away.

      Ik had tegen haar gezegd dat haar colum super was, maar het is de jouwe...dat wist ik wel hoor...maar ik had niet goed naar de naam gekeken, er zat ook een 'ie' in hihiwhahaha. Maar super dat je een bijdrage mocht leveren en hoop dat je vaste columnist wordt! Knuff!

      Verwijderen
  5. Wat een mooie stempel voor jou, en dat tijdschrift ziet er heel leuk uit. Veel plezier ermee.
    groetjes,
    Famke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het is een prachtige stempel hè! Dat is toch nog way above my league zo'n verfijnde naamstempel en dat gezichtje zo verfijnd. Dat vergt voor mij nog veel oefenen ;). Groetjess!

      Verwijderen
  6. Lieve Susan,
    Jij bent heel goed in reclame maken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hihi. Maar het zijn ook allemaal zo'n geweldige dames en voor diegenen die graag koken is het een super magazine!
      Fijn om weer van je te horen. Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...