zondag 14 oktober 2012

Dag 304 - De hele dag de hort op

Vandaag was weer zo'n dag die in het teken stond van auto's en rommelmarkt, dus de hele dag van huis.

Vanmorgen zijn we eerst even naar de rommelmarkt in Aken geweest rondom de Dom. Maar rommelmarkt kun je dit niet meer noemen, er staan veelal handelaren met antiek en grootmoedersspullen. Wel heel leuk om te zien, maar omdat er pas vanaf 11uur verkocht mag worden, is het veel te druk rond die tijd. Ik heb wel een leuk beursje gekocht en een engeltje én nog een engeltje.

Daarna zijn we naar de zwarte markt in Brunssum geweest en daar was een Air Cooled bijeenkomst van Volkswagens. Een goede vriend van manlief organiseerde dit event. Ik had dus ruim de tijd om eens over de zwarte markt te lopen. Veel heb ik daar niet gescoord, een ketting (voor de kralen) en poezieplaatjes.


Warme creatieve groetjes van Susan

12 opmerkingen:

  1. wat een prachtige volkswagen zeg... je hebt een druk dagje achter de rug ☺
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè?! Ja was ook wel een erg vermoeiend weekend, was wel leuk om uitgebreid te kunnen kringlopen en rommelmarkten maar ook erg vermoeiend om weinig te kunnen zitten. Maar wel heel leuk hoor. Knuff!

      Verwijderen
  2. Kunnen we van die rode volkswagen géén rondrijdende knutselbus maken? En overal in het land workshopjes organiseren? Suus: ik zeg YES!!! Mooie maandag-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja dat zou me eentje zijn. Ik hoorde dat die bus €25000 kost, mmm wat duur, een beetje maar :p. Knuff!

      Verwijderen
  3. Wat een gave busjes. En wat heerlijk om lekker alle tijd te hebben om over de markt te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja gaaf zijn die busjes hè?!
      Ja was zekers lekker, maar ook fljnk vermoeiend. Knuff!

      Verwijderen
  4. Owww zo'n VW busje... Vind die zo enorm tof! Maar ja, zonder 'sleutelkennis' zal het een dure hobby worden denk ik ;-) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zonder sleutelkennis is iedere klassieker een dure hobby, maar als je een mannetje zoals ik hebt die goed kan sleutelen, is het nog te doen en hoef je de belastingkas niet te spekken ;). Knuff!

      Verwijderen
  5. Mijn broer heeft er zo een, liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh die vw busjes zijn om op te eten! Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi daar heb ik nog geen chocolade bonbons van gemaakt hoor :p. Zie de post van gisteren ;). Heb geen VW mallen hihi. Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...