dinsdag 16 oktober 2012

Dag 306 - Stempel tijd én Leuke Post tijd

Vandaag was het weer stempeltijd, ik ben eens lekker op de bank gaan zitten met mijn schoot dienblad en heb stempels gemaakt. Eerst nog even tekeneningen overgetrokken en daarna aan de slag. Eerst het hertje van MiM gemaakt en daarna een uiltje overgetrokken van een kaartje van Sonja Kemp.

Verder kreeg ik vandaag leuke post, de brievenbus bleef maar klepperen...

Ik kreeg een kaartje van Tante Jannie, een engelenkaartje :D, om me te bedanken voor de eifeltoren sleutel cq tashanger ( http://tantejannie.blogspot.nl/2012/10/parijse-post-1.html ), gekke tante toch dat hoeft toch niet, maar je hoort mij niet klagen hoor, leuke post is altijd leuk :). Merci beaucoup!

En ik heb ook een grote roze envelop van Sil gekregen, van het weekend gaf ze weer wat weg op haar blog Herfstappeltjes zondag; http://methartzielvansil.blogspot.nl/2012/10/herfstappeltjes-zondag.html en ik was er deze keer op tijd bij :). Appeltjes pompoms, so cute!! Dankjewel Sil :D.

Jammergenoeg heeft Sil niet gewonnen bij de CreaBlog wedstrijd van de KreaDoe, ik had er graag bij willen zijn. Maar zie dat veelal handwerkblogs hebben gewonnen, het zij zo. Maar voor mij is en blijft Sil een topper!!

Verder kreeg ik nog post van Els, maar dat was vrijdag of zaterdag, weet ik niet meer zeker... Ook heel leuk hoor, maar ik had er gisteren al over willen bloggen, maar kwam er niet van. Ik kreeg een bedankje van haar omdat ik heb meegedaan aan een verzoek van LTC om travelingsheets voor Els te maken waaraan ik gehoor heb gegeven.
Ik kreeg een van de rozen van het boeket dat Els onlangs kocht voor 9 dames en 1 heer en een mooi zelfgemaakt kaartje van herfstbladeren en twee memoryplaatjes. Thanks lieverd :).
http://dingendiefijnzijn.blogspot.nl/2012/10/bloemetjes.html


Warme creatieve groetjes van Susan

22 opmerkingen:

  1. oh, dat hertje is ook al zoo mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja cute hè. Oh heb net effe zitten te goochelen met de foto's. Er waren foto's dubbel en andere weer verdwenen. Nu staan ze wel door elkaar, maar och dat geeft niet. Nog heel erg bedankt voor je lieve kaartje! Knuff!

      Verwijderen
    2. wauw wat een gave stempels! ik had jou wel kunnen vragen of je stempel voor me had willen maken! lieve groetjes!

      Verwijderen
    3. Hihi nou nee zo goed kan ik dat ook nog niet. Daarom dacht ik dat je ze misschien bij MiM besteld had, die is echt super in stempels maken. Knuff!

      Verwijderen
  2. Wat een super lieve stempels! Talentje hoor!!! Ik heb vandaag de echte kaart om je te bedanken op de post gedaan. Benieuwd wat je er van gaat vinden :-) liefs!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi gekke tante! Was dit dan een nep kaart :p
      Hihi whahaha, ben benieuwd :). Knuff!

      Verwijderen
  3. Suus, bedankt voor je lieve woorden-fijn-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schatjes die stempels (en die bloggende-post sturende-dames)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè ik vind ze ook zo cute en ben er heel blij mee. Vandaag een kaart naar mijn tante ermee versierd.
      Ja die leuke post van al die bloggende dames is superr! Knuff!

      Verwijderen
  5. Alle tijd is stempeltijd, toch? Heb je geen last van je rug als je op een dienblad stempels maakt? Fantastische post heb je gehad, helemaal geweldig!!! En over Sil heb je helemaal gelijk! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja voor jou wel hè, ik zou het ook wel iedere dag willen doen want het is super leuk om te doen. Maar ja dat heb ik ook met edelsteencreaties van hars en met orgonite, met kettingen etc etc.
      En nee hoor krijg dan geen last van mijn rug met dat dienblad op mijn schoot, ik zorg wel dat ik goed recht zit. Knuff!

      Verwijderen
  6. Super leuk om zelf stempels te maken....dat gaat op m'n 'wil ik nog eens doen'-lijstje. Ze zijn goed gelukt zeg! Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel ik ben er ook heel blij mee en tevreden over.
      Ja het is echt superleuk om te doen en zo'n mooi resultaat. Ik ben er heel blij mee dat ik een workshop stempels maken bij MiM heb mogen doen. Groetjess!

      Verwijderen
  7. Leuke post! En dat bambi stempeltje vind ik enomr schattig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk die stempels. Ik heb net allemaal stof met uiltjes gekocht! Vind ze schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dat is ook leuk uiltjes stof. Ik heb al heel wat leuke uiltjes dingen zien langskomen maar ik hou me in hihi. Groetjess en veel plezier met je uiltjes stof!

      Verwijderen
  9. Die stempels zijn echt leuk! Je ziet ze steeds meer, dacht dat ik dat niet god zou kunnen (kan niet zo mooi tekenen namelijk) maar als je het overneemt van een plaatje moet het wel te doen zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat heb ik nu ook. Ik ben ook absoluut geen ster in tekenen, maar overtrekken kan ik wel en het geeft zo'n goed gevoel om zelf stempels te kunnen maken. Leuk trouwens dat je een berichtje hier achterlaat. Warme groetjes van Susan

      Verwijderen
  10. Reacties
    1. Ja hè dat vind ik nu ook...mmm volgens mij heb ik dat al eens hier gezegd hihi. Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...