woensdag 24 oktober 2012

Dag 314 - Nog meer enveloppen nav Tutorial van Dreamstuff

Ik ben vandaag niet veel thuis geweest, ik moest effe in de stad zijn en ben toen gaan buurten bij een goede vriendin van ons en heb meteen een aantal chocolade bonbons meegenomen ;).
Effe zalig bijgekletst, nou ja effe...ik denk dat ik er wel een uurtje of drie heb gezeten. De bonbons vond ze heerlijk, ze heeft er wel drie gehad en och ik heb er ook nog eentje gehad...ik kon ze uiteindelijk ook niet weerstaan :).

Ik had de bonbons leuk ingepakt, eerst praktisch...in een plastic zakje en daarna in aluminiumfolie en toen een mooi rood/goudkleurig zakje eromheen.

Vanavond had ik eigenlijk lekker willen gaan scheuren en plakken en een begin maken aan een SoulCollage kaart, maar nadat ik in een Nouveau aan het scheuren was geweest en een kort verhaal had gelezen van Rosita Steenbeek, besloot ik dat ik mezelf ging verwennen en lekker boven in bed zou kruipen met een leuk boek.
Maar manlief belde net, morgen komt een Mini kennis wat spullen ophalen die hij onlangs hier in de buurt kocht, maar niet in zijn auto pasten ;), dus ik moet dadelijk mee naar de garage om te kijken wat dan mee moet...

Dus van de grote gescheurde pagina's enveloppen gemaakt. Ik maak mijn enveloppen trouwens aan de hand van de tutorial van Dreamstuff; http://dreamstuff-design.blogspot.nl/2011/08/recycle-envelop.html

En och dan gaan we nog even door met scheuren óf ga ik toch lekker lezen alleen dan niet in bed ;). Maar eerst deze blogpost posten en mijn engelenblogpost maken.

Oh ja voordat ik het vergeet, ik kreeg vandaag een leuke kaart terug van mijn tante. Ze was heel blij met mijn gepimpte engelenkaart.
Ik dacht al eerst dat ik nog meer leuke post had, maar dat bleek voor manlief te zijn ;).
Hij had wat besteld op marktplaats hihi, een 'leren' hoesje voor de autopapieren. Ik heb hem meteen uit zijn droom geholpen dat het toch echt harstikke nep was hihi, gelukkig had hij er niet zoveel voor betaald en waren de postzegels niet gestempeld, dus die worden herbruikt :p.


Warme creatieve groetjes van Susan

10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig plaatje, die onderste. Is dat de kaart van je tante? Prachtig gewoon! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja lieverd dat is inderdaad de kaart van mijn tante. Mooi is die hè?! Knuff!

      Verwijderen
  2. altijd leuk als postzegels niet gestempeld zijn,dat is de eerste winst, leuke gezellige dag gehad lees ik wel, en inderdaad de chocolaatjes zaten prachtig verpakt! en leuk die enveloppen

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is altijd boffen hè ongestempelde postzegels :). Manlief wilde de envelop al weggooien en ik hield hem tegen...nou ja zei iets in de trant van 'heb je dat niet gezien van de postzegels?'...en hij 'och jij met je postzegels' hihi en ikke 'ze zijn onbestempeld, je gooit geld weg!!'

      Ja een zalige dag gehad, het doet een mens goed om lekker even bij te kweppen en samen te delen. Knuff!

      Verwijderen
  3. De kaart van je tante is echt prachtig! En wat heb je de bonbons leuk verpakt! Heel feestelijk! :-) Wat een gelukje dat de postzegels van het pakketje voor je man ongestempeld waren. Sinds ik in Blogland woon merk ik dat die dingen erg hard gaan haha. Denk dat de posterijen er wel bij varen, al die creatieve dames die elkaar leuke en lieve kaartjes sturen! ;-P Heel veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey lieverd, ja lief is die kaart hè, net een engeltje. Ik las net dat jij ook een heel lief engeltje naar MiM hebt gestuurd :D.
      Ja die PostNL mag niet klagen met de tegenwoordige Snailmail, Leuke Post, actieve Postcrossers en niet te vergeten al die Marktplaatsers en online shoppers, maar ja ze doen het toch ;).
      Vandaag komen de Mini Cooper bonbons op tafel...nu probeer ik wakker te worden...heb weer een paar uur wakker gelegen. En zo effe op halfjaarlijkse controle ivm mijn beroerte en de PostNL weer steunen :). Knuff!

      Verwijderen
  4. Hai Susan!
    Ja, recyclen die postzegels! Wat een prachtige kaart met dat meisje (onderste).
    Fijne dag,
    Helene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zekers ga ik die postzegels recyclen ;). Ja mooi is die kaart van mijn tante, ik ben er ook blij mee.
      Dankjewel voor je reactie, sorry dat ik pas zo laat reageer, maar had hem wel allang in mijn mail gelezen :). Groetjess!

      Verwijderen
  5. Wat een leuk idee weer..ben toch ook weer vleitig! Een heel leuk blog is Dreamstuff, ik hou van Recycle..♥ Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja enveloppen maken van tijdschriften enzo is zo leuk om te doen en zo leuk om te versturen. Leuk dat je even komt neuzen. Groetjess!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...