maandag 29 oktober 2012

Dag 319 - Stempel én Leuke Post tijd

Jaaaa ik heb nog meer stempels gemaakt. Oops het begint verslavend te worden ;). Gelukkig heb ik nog allerlei andere dingen die me kunnen afleiden ;), kettingen maken, edelsteencreaties maken, postzegel leuks, SoulCollages, recykleren (uhm oops mijn naaimachine staat nog altijd te wachten op mijn 'deskundige' handjes :p.

Maar okay ik heb dus twee Mini Cooper stempels (eentje om hem in te kleuren) gemaakt en een engeltje naar aanleiding van mijn engelen inpakpapier.

Alleen wil het me niet goed lukken om dat engeltje mooi gestempeld te krijgen, de gum zal wel niet mooi plat zijn. Ik had er wel bewust naar gekeken. Maar och ik vind haar toch wel cute geworden <3.

Én ik vond ook nog eens leuke post op de deurmat. Een hele envelop vol met lieve en leuke post van Els. http://dingendiefijnzijn.blogspot.com/
Zo lieff!
Er zitten prachtige linten in...love them, een hele leuke retro look kaart...so cute, leuke labels, zelfgemaakte kleine envelopjes, stickers, 3D kaart om zelf te maken (hihi die Els zet me ook nog eens aan het werk ;)), een leuk retro memory kaartje, gewoon allemaal lieve en leuke dingen...knap hoor dat die lieve Els dat allemaal in die envelop heeft gekregen.
Oh ja er zat ook nog een schelp in, jammergenoeg heeft die het niet overleeft. Én nog een inimini magneetje, een zonnetje, so cute!
Lieverd dankjewel, je hebt weer een smile op mijn gezicht gebracht (niet dat ik somber was hoor ;)). Dikke knuffel terug van deze blogmadam :D.

Morgen is het trouwens de laatste dag van mijn Retro Give Away, wil je nog een kans maken? Klik dan rechtsboven op mijn blog op de afbeelding en laat een bericht achter. Woensdag maak ik de winnaar bekend!


Warme creatieve groetjes van Susan

16 opmerkingen:

  1. wat een gezellige post en wat een heeeeeeerlijke stempeltjes !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk hè die leuke post van Els, zo lieff van haar. En die stempels daar ben ik ook weert heel blij mee. Knuff!

      Verwijderen
  2. Mooie stempels hoor, echt leuk!
    Trouwens, beide SoulCollagefacilitators die ik had genoemd komen uit Roermond. Maar ik begrijp dat het te ver voor je is, nou dan maar gewoon lekker zelf kaarten maken. Dat kan ook prima, als je er maar plezier aan beleeft, toch? groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey girl thanks. En fijn dat je even hebt nagevraagd, ja is voor mij wat te ver weg. En ik ga inderdaad lekker door met zelf kaarten maken. Groetjess!

      Verwijderen
  3. oh dat engeltje is zoo lief!
    blij dat je mijn post al hebt gekregen!!!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja lief is ze hè?! Och lieverd dat was echt een verrassingsenvelop en wat er allemaal uitkwam, super hoor! Knuff!

      Verwijderen
  4. Mooi hoor die stempels. is wel priegelwerk denk ik of valt dat mee?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die Jolanda, ja het is best wel priegelwerk soms. Maar sommige zijn ook best makkelijk om te maken. En och oefening baart kunst hè ;). MiM verkoopt trouwens startersetjes met guts en mesjes, gummen...en uitleg, goedkoper als bij Pipoos :). Knuff!

      Verwijderen
  5. wat leuk die gezellige post ☺
    en wat gaaf al je stempels ik vind je engel wel erg leuk hoor ♥ zo een leuke bezigheid om te doen

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt die stempels maak techniek echt goed onder de knie! Super, die mini! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha ja hoor! Volgens mij ben je verslaafd geraakt aan het maken van stempels. Nou, lijkt mij niet de ergste verslaving om te hebben eigenlijk. En zolang je al je prachtige creaties met ons wilt delen hebben wij er ook nog iets aan! ;-P Wat een lieve post trouwens! Lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whoehoe die gekke Tante Jannie toch, met heel veel liefde deel ik mijn maaksels en mijn verslavende hobbies ;) hihi. Ook na mijn 365 dagen project ;). Knuff!

      Verwijderen
  8. Ohhh...ik ben helemaal weg van de minicooper stempel, zo leuk!!! En ik wil je nog even bedanken voor je uitgebreide en o zo lieve & leuke reacties op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat leuk om te horen. Ja ik vind hem ook wel heel leuk geworden :). Ennuh heel graag gedaan hoor, jij hebt een gezellig blog! Groetjess!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...