maandag 15 oktober 2012

Dag 305 - Egel Stempel

Ik heb weer eens een stempel gemaakt.
Dit lieve egeltje heb ik bij MiM afgelopen vrijdag overgetrokken en ik heb hem nu net gemaakt.

Ik had nog wel wat meer willen maken, maar manlief heeft zin om Fairly Legal te gaan kijken, dus hebben ons net in bed geïnstalleerd en gaan een aantal afleveringen kijken. Lekker niks moeten, niks hoeven...

MiM heeft op dit moment een Give Away lopen ivm de presentatie van Robin Magazine ( http://robin-magazine.blogspot.nl/ ).
Ze geeft een stempel weg van de Robin van Robin Magazine.
Dit is de link naar MiM's Give Away; http://mimstasjes.blogspot.nl/2012/10/robin-magazine-feestje.html


Bij MiM in haar webwinkel, MiM's tasjes kun je het magazine bestellen.
http://www.mimstasjes.nl

Daarnaast kun je ook stempels bij haar bestellen zoals een naamstempel of wat je maar kunt verzinnen óf een starterspakket om zelf stempels te gaan maken en je kunt er zelfs een workshop gaan volgen. Erg leuk om te doen en vooral ook deze lieve blogdame te leren kennen.


Warme creatieve groetjes van Susan die ook weer een Give Away lopen heeft; Retro Give Away van 13 oktober tót 31 oktober 2012
http://365dagencreatief.blogspot.nl/2012/10/retro-give-away-tot-31-oktober.html

7 opmerkingen:

  1. Wat een lief egeltje heb je gemaakt! Kan me zo voorstellen dat dat stempels maken erg verslavend is. Daarom begin ik er beter nog even niet aan... Veel te veel andere dingen die ik ook nog wil doen. (En waarom zitten er ook alweer maar 24 uur in een dag?) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ja het kan verslavend zijn, maar omdat ik ook zoveel andere dingen heb die ik wil doen, komt het er gewoon soms niet van. Nu wel dus, net nog twee gemaakt en wil er eigenlijk nog meer maken :p hihi. Knuff!

      Verwijderen
    2. Ennuh nog bedankt voor je lieve kaartje <3. Knuff!

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Ja hè ik zag ze al eerder bij MiM en was er meteen verliefd op. Knuff!

      Verwijderen
  3. Jee, wat een reclameblok voor mij (bloos) goed gelukt, dat engeltje! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja dat verdien je ook lieverd al die positieve aandacht voor jouw blog, jouw webwinkel, jouw workshop.
      Ik is er zo blij mee met dat egeltje en hertje. Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...