zaterdag 27 oktober 2012

Dag 317 - Donald Duck Stempel

Ik ben vandaag al vroeg creatief.
Gisteren kwam ik een Donald Duck tegen in mijn knipsels/scheursels en bedacht me toen al meteen dat het leuk zou zijn om daar een stempel van te maken.

Vanmorgen maar meteen de koe bij de horens gevat...uhm de guts ter hand genomen en dit is het resultaat.
Isn't he cute? :).

Ben me nog even aan het bedenken om de pet toch maar wat kleiner te maken. Ik heb die zowiezo moeten aanpassen omdat het niet helemaal op de gum paste.

Wie weet ga ik vandaag nog wel vanalles creëeren, maar eerst maar eens ontbijten en aankleden en effe op mijn fiets springen. En dan zien we wel verder. Vandaag schijnt gelukkig weer het zonnetje volop.

Heb een mooi weekend en vergeet niet om te kijken bij mijn Give Away en die van anderen.
Er zitten echt wat mooie bij.
Ik heb een Retro Give Away, JoJo geeft KreaDoe kaartjes weg, Els van 'Dingen die fijn zijn' een prachtig boek, Snijboon...Tante Jannie...Zaanse Zolder...Keetje van Lien...MiM...Jenneke...teveel om op te noemen...
Check them out! Klik op de links in de rechterbalk 'LEUKE GIVE AWAYS'.
En wordt natuurlijk niet alleen volger vanwege die prachtige Give Aways, maar ga ze ook echt volgen en probeer regelmatig iets van je te laten horen.

Warme creatieve groetjes van Susan

22 opmerkingen:

  1. leuk leuk! ik heb ook al een keer een donald en mickey stempel gemaakt. Leuk om pakpapier van te maken toch? bijv.

    Liefs,
    Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk is dat hè, ga zeker binnenkort eens goed rondneuzen bij je.
      Warme groetjes van Susan

      Verwijderen
  2. jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee die is GAAAAAAAFFFFFFF owww susan zo prachtig gemaakt zeg i love it.
    enne thnxxxxx voor onze namen die je zo lief verwijst

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jee wat een super leuke stempel gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh man, wow! Die is echt perfect!!! En bedankt voor de lieve bemoedigende woorden!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja deze is goed gelukt hè, ik heb net een Hello Kitty gemaakt, pff die snorhaartjes zijn echt moeilijk mooi te krijgen. Petje af voor MiM hoor die voor zulk priegelwerk haar hand niet omdraait.
      Maar oefening baart kunst en ik ben heel trots op Donald! En op mezelf hihi. Knuff!

      Verwijderen
  5. Waaw, die is goed gelukt!!! Mooi hoor! Hoor net van dochterlief dat Donald Duck 60 jaar bestaat, heeft ze op school met nieuwsbegrip gehad, weten we dat ook weer :) Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè, daar ben ik ook heel blij mee dat die zo goed gelukt is.
      Zag vandaag ook Donald Duck reclame op de tv. Donald is in op het moment ;). Knuff!

      Verwijderen
  6. Reacties
    1. Ja leuk is dat hè. Heb ik van Mrs Stamp herself afgekeken, van MiM natuurlijk ;). Maakt het meteen heel anders zo'n stempel hè. Leuk om dat resultaat te krijgen. Krijg zin om er meerdere te maken hihi, maar ja eerst leuke voorbeelden vinden ;). Knuff!

      Verwijderen
  7. Die is gaaaaaf geworden! Knap gemaakt, meis! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè?! Ik is ook trots op mezelf :D. Learned from the best :) van jou natuurlijk ;). Knuff!

      Verwijderen
  8. Oh dat is leuk gedaan met dat petje en snavel als aparte stempels, ideaal om je stempel de juiste kleuren te geven, echt een super idee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Lore. Ja heb dat idee al eerder bij MiM gezien. Queen of stamps ;). Ga maar eens bij haar kijken! Knuff!

      Verwijderen
  9. WAUW Susan!!!! Wat is die DD stempel gaaf geworden zeg! Lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...