vrijdag 19 oktober 2012

Dag 309 - Sieraden Tijd

Het was vandaag weer eens tijd om met sieraden aan de slag te gaan.

Ik deed vanmorgen een set aan, waar ik geen bijpassende oorbellen bij had. Het set heb ik gemaakt gehad voor de Elf Fantasy Fair, maar na het veranderen van de outfit heb ik dit set dus niet gedragen.
Ik heb het grote kruis eraf gehaald en heb er een Ankh teken/kruis aan gehangen. De oorbellen heb ik gemaakt met een platte Onyx kraal en een ronde bergkristallen kraal en er een engeltje van gemaakt :D.

Verder heb ik voor een reiki kennisje een armband gemaakt van sneeuwvlokobsidiaan en onyx.
Ik had al eerder eenzelfde armband voor haar gemaakt, maar de bedels die ze eraan wilde waren te lang en de armband was haar ook te groot.
Dus uit elkaar gehaald, andere engelenbedels uitgezocht (MiM en Snijboon zullen wellicht een van hun bedels herkennen ;)).
Ik vind hem zo wel mooi geworden en heb er meteen twee paar oorbellen bij gemaakt, kan ze zelf kijken welke ze het mooiste vind en het beste bij haar passen (ze wilde eigenlijk dezelfde die ik ooit eens voor de Give Away van mijn An Angel Each day blog maakte en die MiM gewonnen heeft).

En daarna was het tijd om aan de slag te gaan om mijn zwart roze set compleet te maken. De ketting heb ik al langer af en ik was nog steeds op zoek naar roze gekleurde howliet (die ik in de ketting verwerkt heb), maar heb nu gekozen om roze houten kralen bij de Onyx kralen te doen.

Heb je nu zelf interesse in een ketting/armband/oorbellen van edelsteen kralen eventueel gecombineerd andere kralen dan kun je me altijd mailen op 365dagencreatief@gmail.com


Warme creatieve groetjes van Susan

10 opmerkingen:

  1. Jij bent goed bezig geweest Susan. Leuk al die setjes!! Ook zo genoten van het mooie weer?
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk is dat hè?! Nu nog een leuke knalroze ring voor erbij ;). En dan ben ik helemaal compleet hihi.
      Ja zalig weer hè, ik heb de hele dag buiten op het terras gezeten in mijn tshirtje en ook in mijn tshirt en jeans ;) boodschappen gaan doen. Zalig zo'n nazomer :D. Knuff!

      Verwijderen
  2. En of ik die herken! Die oorbellen die draag ik zo goed als dagelijks. Ik heb vandaag ook een bestelling gedaan om zelf eens sierraden te maken. Iris las trouwens je reactie op het manga-blogbericht en wil dolgraag mee naar de fantasy fair! Misschien kunnen we wat regelen.... Ik moet er nog even over slapen (maar mijzelf lijkt het wel heel gaaf!) Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey lieverd wat leuk dat je zelf ook aan de slag gaat met sieraden maken, was het niet ook om op Iris haar verjaardag te doen?
      Hihi ja die Iris, ik had wel verwacht dat ze mee zou lezen. Hihi heb ik je wat 'aangedaan'. Ja Elf Fantasy Fair is mega leuk. We houden er contact over! Knuff!

      Verwijderen
  3. Leuk Susan! Ik geloof dat ik die vleugelkralen hier ook heb, aha... ik weet nu hoe je daar een engeltje van maakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi sieraden heb je gemaakt zeg. En wat een mooie stenen heb je gebruikt. Ik vind die engeltjes oorbellen echt supergaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk zijn die engelen oorbellen hè?! Ik vind ze ook superr, heb nu ook weer een set aan. Engeltjes in mijn oren en om mijn hals, samen met Quan Yin, een schedeltje en die mega grote Ankh ;). Zo blij ermee. Knuff!

      Verwijderen
  5. Oh! Ik vind die armband met die vleugels echt super mooi! Heb wel 'iets' met dat soort vleugels. (sssst.... niet verder vertellen hoor maar Tante Jannie heeft 2 tattoo's van dit soort vleugels vanaf haar enkels over haar kuit)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh die Tante toch... :p. Deze dame zou dat ook nog wel eens willen of niet...heb zelf een grote tattoo op mijn dij...maar engelenvleugels óf een engel op mijn lijf zou super zijn...maar hou me nog steeds in hihi...denk dat ik anders doorsla en die grote tattoo deed toch wel pijn.
      Heb altijd tegen iedereen gezegd na mijn kleine tattoo (waar uiteindelijk de grote overheen is gegaan ;)) dat een tattoo niet pijn deed, alleen wat gepieks...nou die grote viel tegen hoor.

      Die vleugelarmband is niet meer hihi, die heb ik uitelkaar gehaald omdat de bedels te lang waren voor aan dat smalle polsje van reiki kennisje. Denk dat de andere beter bij haar past. Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...