maandag 8 oktober 2012

Dag 298 - Als een bouwvakker

Het was weer eens tijd om aan de slag te gaan met hars en edelstenen én orgonite.
Voor diegenen die niet weten wat 'orgonite' is en me nog niet zo lang volgen, kijk eens even bij mijn blogpost; http://365dagencreatief.blogspot.nl/2012/03/mijn-orgonite-verhaal.html of bij het label 'orgonite'.

Ik heb eerst staan werken als een bouwvakker met een flinke hamer en met veiligheidsbril op, om zwarte toermalijn stenen fijn te slaan.

Ik heb een draak gevuld met een zwart metaal tezamen met zwarte toermalijn.
Ook nog een boeddha gevuld met dezelfde substantie.

En de vormen die ik van mijn dochter voor moederdag heb gekregen, heb ik ook gevuld met het zwarte metaal, wat zwarte toermalijn én een bergkristalpunt.

Ik ben heel benieuwd hoe het gaat uitzien, dat is altijd een verrassing.

De give away enveloppen voor Lovely Tough Cookie en Lorecreatief zijn ver klaar, ik heb wat leuke dingen bij elkaar gezocht, nu de dieren postzegelkaarten nog schrijven en dan kunnen ze morgen op de brievenbus.


Warme creatieve groetjes van Susan

6 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ik was vanmorgen ook heel benieuwd, gisteren er maar niet uitgehaald, het was nog niet genoeg uitgehard en plakkerig.
      Maar alles is goed gelukt :) én die vormen van Nicky zien er echt gaaf uit. Ik is weer trots op mezelf! Hihi. Knuff!

      Verwijderen
  2. Hihi ik zag de eerste foto in mijn overzicht en dacht: Is ze de schoorsteen gaan vegen ofzo? Maar je was dus iets heel anders gaan doen. (toffe bril trouwens :-P) Ben benieuwd hoe het gaat worden! Heel veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha ja die foto met bril had ik natuurlijk als eerste foto kunnen doen, is wel lachen hè zo'n hippe bril, maar ik heb liever geen edelstenen splinters in mijn ogen...het heeft dan wel helende krachten, maar verwerk ze liever in creaties of in kettingen (maar voor dat laatste hoef ik natuurlijk geen bouwvakkers bril op...die liggen netjes in doosjes met het gaatje er al doorheen :) hihi).
      Straks zien jullie het resultaat, ik ga er nu ook nog mee aan de slag, nu ik toch alles heb uitgehaald. Knuff!

      Verwijderen
  3. Wow, wat een speciale dingen doe jij :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk is dat hè, die edelsteen en orgonite creaties maak ik al langer.
      Maar het was al weer een paar maanden geleden en het kriebelde ;). Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...