woensdag 10 oktober 2012

Dag 300 - Oh wow al 300 dagen...

Ik ben vandaag niet echt creatief geweest, heb vanmorgen wel mijn orgonite engelen uit de mallen gehaald en ook dat lieve beertje en het boeddhahoofd. Gelukkig alle orgonite creaties goed gelukt! Een engel zit nog in de mal, die was nog niet klaar.

Wel nog in de namiddag bij vrienden, mijn envelop techniek gedeeld en een envelop gemaakt van de voorkant van de Bart Smit catalogus (geen foto van).

Én vanmorgen kreeg ik leuke post van Korina (Kiss the cook), ze liet me al via facebook weten dat ze een give away voor me had.
Ze noemde het in haar bijgevoegd briefje een kleine give away, naar aanleiding van haar bezoek aan het atelier van Geertje van der Zijpp (van de engelenkaart) waar ze samen met haar dochter heen is geweest.
Nou ik vind er niets kleins aan hoor en vind het allemaal echt geweldig, de Mini Cooper bookmarks zijn al ingepikt door manlief hihi.
En de kaarten zo mooi en zo cute, mmm die zijn te leuk om te versturen ;). Super bedankt Korina, ik ben er heel happy mee :D.

Oh ja voordat ik het vergeet, Robin magazine heeft een Give Away die loopt tot de 13de oktober. Dan is de lancering van dit nieuwe magazine!

http://robin-magazine.blogspot.nl/2012/10/supergave-giveaway.html

Andere Give Away links staan op de internet versie aan de rechterkant als links.


Warme creatieve groetjes van Susan

Ps. Opeens zie ik dat het dag 300 is,
Oh wow al 300 dagen creatief. Vind het wel knap van mezelf.

Ik kreeg zelfs een mailtje van de KRO om mee te doen aan een radioprogramma op zondag om anderen te inspireren. Het zou een stukje zijn van 1 minuut en of ik dat wilde en zondag kon. Maar ik heb die behoefte niet om dat op de radio te komen delen. Ik inspireer jullie hier al en jullie inspireren mij weer, dat vind ik genoeg en om nu voor 1 minuut op de radio te komen helemaal vanuit het zuiden van het land naar Hilversum te komen, uhm nee en hebben zowiezo andere plannen en ook al hadden we die niet, nee dat is niks voor mij, maar wel heel lief hoor en toch wel heel speciaal dat iemand mijn blog gevonden heeft en me in de uitzending willen ( http://hemelbestormers.kro.nl/ ).


9 opmerkingen:

  1. Lieve Susan,
    Als je ze dan vragen moeten ze je minstens een uur interviewen! :) Je hebt vast genoeg te vertellen ;)

    Een envelop van een B.S. folder hihi, komisch.

    Toen ik vanavond thuis kwam van 2 nachten logeren bij mijn familie had ik jouw leuke post liggen!
    Wat lief en mooi en aardig en een hart onder de riem! DANK JE!! :D

    Weet je al wat je gaat doen over 65 dagen als je 365 creatief bent geweest??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha ja een uur klets ik makkelijk vol, maar uhm dat liever ook niet. Ik hoef niet zo nodig op radio of tv.
      Oh lieverd daar ben ik blij mee dat jij blij bent met mijn leuke post, jouw eerste gewonnen give away. Zorg goed voor jezelf!

      Ennuh ik ga gewoon door hoor na die 365 dagen, weet nog niet hoe, maar dan is het wat minder verplicht..nu wil ik me toch aan mijn eigen gestelde doel houden en ben al trots op wat ik allemaal al heb gedaan in die 300 dagen en heb volgehouden, zonder al jullie lieve reacties was dat veel moeilijker geweest.
      Knuff!

      Verwijderen
  2. Toch wel leuk dat ze bij jou terecht komen en je blog zo leuk vinden dat ze je in de uitzending willen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat voelt ook als een hele eer en ik heb dat ook wel in me dat ik de wereld graag mooier wil maken en mensen wil inspireren en het beste uit zichzelf wil laten halen.
      Laten zien dat ook jij creatief kan zijn (dit is even in het grote geheel die 'jij'), als je maar wilt en er tijd insteekt en oefent kun je alles. Als ik iedere dag zou gaan tekenen of schilderen of breien/haken, dan zou ik dat ook goed kunnen ;). Knuff!

      Verwijderen
  3. nou 1 miniuut is nou niet echt iets om voor op pad te gaan vind ik ....daar heb je meer tijd voor nodig, maar zeker wel leuk dat ze zo bij je zijn gekomen, waar een blog soms al niet toe kan leiden zeg

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja eigenlijk heel leuk, maar toch maar liever niet. En ja wel mooi dat je blog tot zoiets kan leiden, maar ik hou het liever even klein. Knuff!

      Verwijderen
  4. WaW-een moment van beroemdheid via de radio-het siert je dat je dat niet nodig hebt! T.z.t wil ik graag zo'n gaaf engelbeeldje met je swappen-eind oktober. Tenminste als JIJ ook wilt-mooie creatieve dag gewenst met hart&ziel door Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je had moeten vragen of je niet vrijdag had mogen komen, dan zit je in de buurt van Hilversum. Ik was wel mee gegaan hoor! LOL! Ik verheug me op morgen!!!! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke post! Maar ik heb gisteren nog veel leukere post ontvangen! :-) Lieve Susan echt super-onwijs-verschrikkelijk-heel-erg bedankt! Ik ben er zo blij mee! (maar dat kun je ook lezen op mijn blog want ik heb er vandaag een stukje over geschreven! Heel veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...