zondag 7 oktober 2012

Dag 297 - Geweldige Rommelmarktvondst(en)

Vandaag zijn we lekker gaan rommelmarkten en ik heb een aantal leuke dingen gekocht.

Met één item ben ik dolblij, als jullie de foto's zien zullen jullie wel kunnen raden wat het is waar ik helemaal happy van wordt.

Ik heb weer een aantal ansichtkaarten gekocht, allemaal met Duitse tekst, maar och ze zijn cute, het zijn Diddl kaarten en daar kan ik heus wel eens een postcrosser blij mee maken. En ja hoor ze zijn alle 24 van Diddl, geen gesealde ansichtkaarten pakketje deze keer ;).

Het Miss Piggy boekje daar kan ik lekker creatief mee aan de slag en de witte kant zeer zeker ook.

De handpop en het oude blik zijn de enige items waar ik achteraf zoiets van heb 'wat moet ik er in Godsnaam mee?!'
Want tsja veel plek om zoiets neer te zetten heb ik nu ook niet bepaald in huis ;).

En dan blijft er één ding over waar ik eigenlijk niks over hoef te vertellen :). Wow, ik was meteen verliefd <3.

Daarna zijn we gezellig op bezoek geweest bij vrienden en nu hangen we op de bank, wellicht ga ik dadelijk nog wat creatiefs maken óf op een creatieve manier de Give Away enveloppen voor Lovely Though Cookie en Lorecreatief vullen ;).


Warme creatieve groetjes van Susan

22 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Thanks Syl ik is er ook helemaal heppie mee. Vooral het pluutje...manlief dacht al dat ik nu plu's ga verzamelen, nee hoor hihi. Alhoewel als ik eens een zwart kanten parasolletje tegen kom hou ik me niet in als het voor de juiste prijs is ;).
      Maar dit wordt pas vrolijk door de regen lopen :D. Knuff!

      Verwijderen
  2. Oh wat een geweldige vondsten! Goed geslaagd! Wij zijn vandaag ook naar een rommelmarkt geweest en ik heb daar een kwartetspel gekocht met zulke lieve retro tekeningetjes, ben er helemaal verliefd op :-) Vind jouw blik en de paraplu ook echt helemaal geweldig! Hoe vind je toch al die leuke dingen he?! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeh leuk retro tekeningetjes zijn super! Ben benieuwd of ik die nog ooit ga terugzien in je creaties. Ennuh die plu stond niet op de kraam, maar bovenop de aanhanger gewoon op mij te wachten ;). Knuff!

      Verwijderen
  3. Wat een leuke vondsten, vooral de paraplu! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik ben ook weer helemaal blij ermee, was al blij hoor, maar nu nog meer ;). Knuff!

      Verwijderen
  4. Je dag heb je goed benut met mooie vondsten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke vondsten heb je weer goed geslaagd hoor
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Reacties
    1. Ja hè ik is er ook zo heppie mee! Maar geniet nu lekker van het zonnetje hoor. Het pluutje staat mooi te wezen in de gang in de oude kolenketel...paraplubak ;). Groetjesss! Ik ga straks naar de post huppelen ;).

      Verwijderen
  7. Dat blikkie..schattig.
    Daar vind je thuis vast wel een nuttige plek voor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mmm ik denk eerder dat het gewoon gaat mooi staan wezen in mijn groene buffetkast op het terras ;) hihi. Knuff! En ook jouw post gaat vandaag op de bus ;).

      Verwijderen
  8. Leuke spulletje heb je gevonden zeg.Gave paraplu.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja geloof dat ik die plu zo kwijt zou zijn als ik die hier te koop zou zetten, wat ik natuurlijk niet doe...ik had hem zo bij Pat kunnen achterlaten :p, maar ook dat heb ik niet gedaan, ben er veel te heppie mee :). Knuff!

      Verwijderen
  9. Altijd gezellig een rommelmarktje! En wat een leuke spulletjes ^^

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè zalig vind ik dat, had ik nu maar een pakhuis en een grote beurs hihi...
      Gezelig dat je even op bezoek komt en een berichtje achterlaat. Groetjess!

      Verwijderen
  10. die paraplu, helemaal het einde met de hertjes erop. nou die had ik ook niet kunnen laten liggen. lieve groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja die plu is echt een toppertje hè, ik was meteen verkocht, heb wel nog gepingeld ;), wat ik normaal niet snel doe hihi. Groetjess!

      Verwijderen
  11. Ik rommelmark, jij rommelmarkt, wij rommelmarkten. Ik wist niet dat het een werkwoord was ;) Mooie vangst! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja maar wel een heel leuk werkwoord hihi, oh wist niet dat jij ook rommelmarkt ;).
      Zo nu ga ik weer eens aan de slag met hars. Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...