zaterdag 28 juli 2012

Dag 226 - Lekker aan de wandel geweest en ja hij hangt er nog ;)

Vanmorgen ben ik lekker aan de wandel geweest in mijn geliefde bos.

Ik weet nog niet of ik vandaag nog creatief ga zijn, wellicht wel, maar ben erg moe.
Ben ook sinds terugkomst aan mijn pc bezig met mijn blogberichten te taggen, postcrossing kaarten in te scannen en allerlei andere dingen...op bezoek bij diverse blogs geweest natuurlijk niet te vergeten én tickets gekocht voor de Elf Fantasy Fair :D.

Omdat ik nu aan de pc zit en meerdere foto's kan posten, hoef ik geen collage te maken van mijn foto's en kan ik ze stuk voor stuk laten zien.
In mijn blogpost van gisteren (blogpost probs), die ik net enigzins heb aangepast met een collage van mijn creaties, vertel ik ook dat ik normaal via mijn telefoon mijn blogposts instuur, maar die van donderdag is nog steeds niet gepost, die dag maakte ik een bekleed notitieboek voor onze vriendin Pat met Cupcake thema en dat bleek een schot in de roos te zijn, ze had diverse cupcake kadootjes gekregen.

Maar okay hier de foto's die ik vanmorgen maakte, de eerste is van de boom met mijn punniksel, vingerhaaksel en gehaakt bloemetje van Els. Hij hangt er nog steeds ;). Ik heb bewust een foto gemaakt van verderaf met de fietsbanden sporen in de modder...











Warme creatieve groetjes van Susan

6 opmerkingen:

  1. Oh, dat hangt daar zo goed :D
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè?! Ik vind het wel leuk om te zien dat het er nog steeds hangt. En ik moet zeggen dat het er toch leuk uitziet.
      Nu nog eens kijken waar ik mijn nieuwe punnikwerkje ga ophangen, maar dat laat ik maar gewoon aan het moment over als ik het gevoel krijg om er iets mee te doen ;). Knuff!

      Verwijderen
  2. Wat een mooi bos, is dat ergens op de heide?? heerlijk he zo in de natuur wandelen, goed om inspiratie op te doen! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die Carolien nee dit is niet op de heide maar vlak in de buurt, 5 minuten loopafstand, maar dat deel ik nog wel eens met je ;).
      Ja zalig is dat om in de natuur te wandelen, maar vooral in een bos en ik moet zeggen dat ik er altijd veel inspiratie krijg (daar zorgen de engelen en de elfjes wel voor, alsook de godinnen en de geascendeerde meesters), het is voor mij een heel bijzonder bos :). Warme groetjes van Susan

      Verwijderen
  3. Wat leuk hè dat het nog hangt en wat een mooi bos ,lijkt wel een sprookje Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marloes, ja het is een prachtig bos en voelt voor mij ook als een sprookjesbos met al die hulp van boven die ik daar krijg :). Groetjess!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...