vrijdag 27 juli 2012

Dag 225 - Blogpost probs en aan de punnik én engelenstempel

Lieverds op een of andere manier kan ik sinds gisteren (donderdag) geen blogposts posten.
Ik zie net in mijn mailbox dat ze verlaat zijn...
Ik heb de blogpost van gisteren (dag 224), gisteren twee keer verstuurd en vandaag nog een keer...dus zit er dik in dat die straks dus een aantal keer erop staat hihii.
Gisteren heb ik een Cupcake Notitieboek gemaakt voor Pat die gisteren jarig was en vandaag ben ik weer aan de punnik.



We zijn nu bij vrienden op bezoek en ben even snel op internet via de blogger site.
Ik probeer die van vandaag dadelijk nog even te versturen, maar zit er dik in dat niet lukt, want heb ook al gisteren nog een blogpost met de Oranje Give Away optie ingestuurd en vanmiddag nog een 'test'.

Zo het is nu zaterdag (ik pas vanaf dit stuk hier en daar dit berichtje een beetje aan ;)) en ik heb maar geen poging gewaagd om mijn creaties van gisteren in te sturen.
Ik heb de moed een beetje opgegeven want de andere blogpost is nog steeds niet gepost.
Ook de An Angel Each Day post wil niet echt lukken :(.

Ik heb net een collage ingevoegd van wat ik gisteren (vrijdag) gemaakt heb. Ik heb de stempel afgemaakt waar ik aan bezig was, ik wilde het engeltje van de Postcrossing kaart van Aileen nog eens maken en dacht dat het makkelijker was om het uit te gutsen op zo'n plat 'easy carve printing stamps', nou vergeet het maar, geef mij maar een gum ! Wat een kl*te werkje. Eigenlijk had ik hier bewust voor gekozen omdat ik het naar Aileen wilde opsturen, maar ik vind hem er niet mooier op geworden. Dus dat gaat hem niet worden. Heb wel een leuke kaart voor haar uitgezocht en daarop een afdruk gemaakt van mijn stempeltje dat ik dus al eerder nav haar kaart had gemaakt en ook met twee andere engelenstempels van mezelf erop.

Verder heb ik gepunnikt terwijl we bij onze vrienden op bezoek waren, vandaag (zaterdag) zit het er niet echt in om wat te doen, de energie ontbreekt me...maar daarover een andere post ;).


Warme creatieve groetjes van Susan

2 opmerkingen:

  1. Oei oei, hopelijk is het snel terug in orde!
    Succes, liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Els, tjsa ik heb net het berichtje van gisteren maar wat aangepast en een foto van mijn creaties van gisteren erin geplaatst. Ik zit nu aan mijn pc, gelukkig doet internet het weer. Via mijn telefoon blogposts insturen (wat ik normaal dus doe), laat ik nog maar even voor wat het is.
      Warme groetjes van Susan

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...