zaterdag 7 juli 2012

Dag 205 - Zoveel plannen, maar zo moe

Voor vandaag had ik zoveel plannen, maar de energie om ze ten uitvoer te brengen ontbreekt me letterlijk.

Gisteren had ik het plan gevat om vandaag naar de cultuurmarkt in Brunssum te gaan, maar vanmorgen had ik al zoiets "dat ga ik niet trekken". Ik heb nog even gedacht om naar de kringloop te fietsen, maar nadat ik lekker aan de tafel buiten was gaan zitten om werkbroeken van mijn man te verstellen vloeide de energie letterlijk uit me weg.

Ik besloot daarop toen ik daarmee klaar was om vandaag dan maar gewoon lekker lui te zijn en de ligstoel eindelijk uit de stal te halen. Wat Libelle's erbij gepakt én mijn bekleed notitieboek uhm schetsboek en pennenmapje. Parasols uitgeklapt, badpak aangedaan en yess lekker eens 'niks doen'.

En flinke regenbui gooide wel nog even roet in het eten (ik moest razendsnel de was binnen halen en opnieuw ophangen), maar gelukkig verdween die weer als sneeuw voor de zon ;).

Ik heb lekker nog even wat gedoodled en zalig relaxed, zonder me deze keer eens schuldig te voelen.


Warme creatieve groetjes van Susan

5 opmerkingen:

  1. Af en toe heb je het gewoon nodig! Hier heeft het (nog) geen spat geregend.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je lijf zegt: rust nemen, moet je daar gewoon aan toe geven, zonder schuldgevoel. Op deze dagen lukt meestal toch niet wat je wilt. OP andere dagen heb je dan des te meer energie. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel voor jullie lieve reacties. Ja af en toe moet ik mezelf toestaan om eens helemaal niks te doen. Tsja veel energie zal ik nooit hebben, dat zit er nu eenmaal niet in. Na mijn beroerte in 2005, maar ook al daarvoor is het regelmatig pet met een rietje. Het is nu eenmaal zo, dat is iets waar ik me bij neer moet leggen en ondertussen na zoveel jaar heb ik dat wel enigzins geaccepteerd en probeer ik steeds beter naar mijn lichaam te luisteren.
    Warme groetjes en dikke knuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel belangrijk hoor af en toe even lekker nixen en bijkomen van alle drukte.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is waar Merula, ik probeer dan ook om me op zo'n moment niet meer schuldig te voelen erover :).

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...