donderdag 30 mei 2013

Druk met opruimen, wassen, bezoek, boeken, voorbereidingen...

Dag lieverds ik ben de afgelopen dagen druk geweest, druk met opruimen, wassen...
Maar ook met bezoek, onze Engelse Mini vriend Neil is op bezoek sinds dinsdag namiddag en gisteren kwam mijn moeder ook gezellig op bezoek. Neil logeert hier, mijn moeder hebben we gisterenavond na een gezellig dagje weer op de trein naar huis gezet. 

Er komt verder weinig tot niets uit mijn handen, ik ben 'zoe duf wie un knien' - zo duf als een konijn blijkt ook een Nederlandse uitdrukking te zijn :p hihihi. 
Ik slaap namelijk nog steeds erg slecht, maar hoop dat het vanaf volgende week weer allemaal een beetje normaal zal zijn en aan mijn uren slaap kom.
Maar okay ik heb boodschappen gedaan, dingen geregeld voor dit weekend en ga me zo eens bij elkaar pakken en verdere voorbereidingen doen voor het weekend. 
Ik had er in eerste instantie echt geen zin in, maar manlief wel en och qua kosten viel het mee, dus gaan met die banaan oh nee met de Mini ;). 

Ik hou jullie lekker nog in het ongewisse, maar het wordt vast en zeker een leuk weekend. Back to our roots...nou ja zo ongeveer dan...we voelen er ons in ieder geval altijd meteen thuis :D
De foto die ik hierbij plaats heeft er een heel klein beetje mee te maken ;). 


Warme groetjes van Susan die hopelijk volgende week weer wat tijd heeft om creatief te zijn

11 opmerkingen:

  1. Dat klinkt zeker leuk en spannend meisie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het klinkt alsof je toch wel een beetje op jezelf moet letten, echt wel doen hè. Hopelijk wordt het een ontspannen weekend? x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou ben ik zeer schieuwnierig !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier met wat je gaat doen,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. uuuuuuh daar kan ik niet tegen heh.....raadseltjes haha
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ehm ehm ik weet het niet...... :(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zoe duf wie un kenien, zouden ze dat begrijpen denk je? Ik in ieder geval wel, haha. Geniet van al dat bezoek, gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey wat stom ik krijg alleen maar berichtjes van moos, syl, musje, esther en lien in mijn mailbox. Mijn eigen reacties niet meer, maar blijkbaar ook van diverse anderen niet :(.
    Och ja hoop dat het een tijdelijk probleempje is.

    Hihihi zo te lezen heb ik jullie nieuwsgierig gemaakt, mijn facebook vriendinnetjes kunnen deze foto terugvinden tussen mijn foto's (vriendjes etc) en zien aan het onderschrift waar ik heen ga :p. Maarreh pssttt...

    Vannacht trouwens beter geslapen hoor en verder doe ik het heel rustig aan lieverds want ik was dan wel druk met bezoek enzo maar de meeste tijd zit ik daarbij op mijn kont whahaha. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...