maandag 20 mei 2013

IMM 2013 is afgelopen, op weg naar city of Angels

Zo lieverds het IMM is afgelopen, voor het IMM van volgend jaar hebben we als allereerste Mini rijders geboekt. Tegenwoordig kun je al op het IMM een ticket kopen bij de organisatie van volgend jaar, scheelt weer wat pondjes/euries zo'n early bird ticket.
Dan is de meeting in Engeland in Kent, iedere 5 jaar wordt de meeting in Engeland gehouden. Dit jaar is weer voor ons besloten waar we in 2015 op vakantie gaan, het is Litouwen geworden ;).
Niet een land waar we normaal gesproken effe voor zouden besluiten om naar toe op vakantie te gaan, maar och zo zie je nog eens wat van Europa :).

De Ieren willen voor 2017 gaan, dan is het 20 jaar geleden dat de meeting daar is geweest. Daar zijn we ook nog niet geweest en dat lijkt me echt een ruig land dus daar gaan we met alle liefde heen. Noord Ierland hoorde ik, ik vind het helemaal prima.
Aan Litouwen moeten we nog even wennen, maar dat zal vast ook een prachtig land zijn.
Mijn eerste IMM was in Polen en ook daar hebben we genoten, niet dat we daar echt vakantie hebben gehouden hoor. Maar om in Litouwen te komen moeten we door Polen hoorde ik, dus dan doen we dat wellicht ook wat uitgebreider ;).

We kregen nu ook weer een uitnodiging van een Poolse Mini vriendin om te komen, zo'n lieve meid. Onze Engelse vriend gaat haar naar huis brengen en zakt dan weer af richting Nederland, wie weet kunnen we hem nog wel verleiden tot een verblijf bij ons. Maar ik geloof dat hij al twee plekken had waar hij naar toe moet hihihi.

Wij zijn nu op dit moment dat ik dit typ op weg naar 'the city of Angels' Rome. Manlief is er tien jaar geleden met z'n toenmalige vriendin geweest en heeft er altijd met zoveel enthousiasme over gesproken én ik ben een echte grote steden liefhebber dus daar moest ik gewoon naar toe en hij wil met alle liefde nog eens terug.
Lekker in een bungalowtent van rent-a-tent, effe wat luxer kamperen en hopelijk daarna snel terug naar huis want ik verlang naar een echt bed. We hebben nu vier nachten op een heuvel geslapen op matjes, 's morgens lagen we compleet op de rits van de voortent en 's nachts als je wakker werd klimde je weer een tiental centimeters omhoog. En wat was ik blij dat ik een paar laarzen bij me had, mijn goede zwarte laarzen zien er nu niet uit. Vol met opgedroogde modder, gisteren heeft het nog effe geregend en de nacht ervoor weer meer. Tussendoor wel zon gehad hoor, ben op mijn schouder verbrand en gisteren in mijn gezicht. Het was flink bewolkt maar toch vaak genoeg de zon geschenen en ik was vergeten me in te smeren, oops. Zaterdag hebben we prachtig weer gehad overdag, flink veel zon en heb ik veel met een kleurige hoed opgelopen, hihihi ik had daarbij mijn blauwe jurk aan met rood singlet en rode legging en mijn laarzen, dus een kleuren pallet en niet te vergeten mijn rood-wit-blauwe Mini ketting erbij. Alleen gisteren op een bepaald ogenblik me snel gaan omkleden want het waaide flink en mijn jurk vloog omhoog van achteren, die moet ik echt op een of andere manier langer gaan maken, en mijn recykleer rok aangedaan en meteen een mooi blauw t-shirt maat XL laten scoren door mijn man van de Internationale Mini Drinkers :p. Kan ik daar een Mini recykleer rok van maken.
Zo ik ga weer mee op de weg letten, manlief is lekker aan het scheuren en de regen komt nu met bakken uit de hemel vallen :(, nu scheurt hij natuurlijk niet meer, maar oh hoop zo dat we in Rome droog weer hebben. We shall see! Dikke knuffels aan mij blogdinnen en mijn moeder die altijd meeleest en nog andere lieverds die me persoonlijk kennen.


Warme groetjes van Susan

Ps foto collage van
- Mr.Bean op een t-shirt (ik heb er normaal niks mee, maar deze vond ik erg leuk) en andere plaatjes die ik geschoten heb.

- heel veel Mini's die een rondje over het circuit van Mugello mochten doen. Op de grote foto de Mini Marcos van onze 73 jarige Engelse Mini vriend Neil en die arm die zwaait dat is van onze Poolse Mini vriendin Jagoda (BlueBerry) die met hem is meegereden tijdens die rit. En rechtsboven van onze Nederlandse Mini vrienden Willem en Karel (Carolien).

- het circuit 's avonds toen we naar de feesttent liepen, op de grote foto kun je bij de lamp/het licht helemaal links een huisje zien liggen daarachter hadden wij onze tent. Gisteravond waren al heel veel Mini rijders weg dus het ziet er vrij leeg uit maar de meeste lagen ook helemaal links niet echt op de foto te zien.
Verder race'ten er iedere dag motorrijders over het circuit hun rondjes of sportwagens, dus altijd wel genoeg achtergrond geluid, maar niet irritant hoor tenminste ik had er geen probleem mee ;).

Laatste collage is van onderweg, die regenbui was maar heel even, verder alleen dit soort luchten gehad en nog twee Italiaanse Mini's tegengekomen en nu zitten we op ons 'terras' van de bungalowtent op de camping en heb ik wifi aan de tent. Whahaha wat een luxe, morgen gaan we naar het centrum van Rome, vandaag lekker relaxen. Knuff!







7 opmerkingen:

  1. Je hebt het naar je zin zo te lezen.
    En Rome is zoooooooooooooooooooooooooooooooo mooi! Meis, ga vooral genieten daar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig toch, om zo je reisverslag te lezen. In gedachten reis ik met je mee, ok al heb ik geen mini. Veel plezier verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie plaatjes Susan! Lekker genieten in Rome en ik zal duimen voor mooi weer!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf om naar Rome te gaan! Daar zullen toch wel heel veel engelen te vinden zijn! Geniet er van! :) Knufff!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, daar was hij al, jullie Engelse vriend :P. Zonde zeg van al dat water! Veel plezier in Rome!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...