donderdag 9 mei 2013

Bijna klaar voor vertrek

Goedemorgen lieverds jullie hebben al een paar dagen niks meer van me gehoord, nou ja bij een enkeling ben ik wel nog op bezoek geweest maar verder ben ik druk bezig met de voorbereidingen van onze vakantie.

Vandaag gaan we de auto inpakken, ik ben heel benieuwd wat er nu allemaal inpast. Natuurlijk kun je hem ook zo bepakken als het fiatje hier op de foto maar dat gaat 'm niet worden hihihi.
Ik zag die foto deze week ergens online en keek snel of het een Mini was, maar het is een Fiat. Natuurlijk niet minder leuk om hier toch even te delen, want het is net zo'n klein gebakje. Wij hebben gelukkig wel ook een dakdrager/imperial waar de tent en stoeltjes etc op gaat :).

Gisterenavond heb ik nog even de tijd genomen om nog een ketting te maken voor bij mijn recykleerrokje. Ik heb wel eens een rood-zwarte ketting gemaakt, maar vind die toch niet je van het. Dus heb ik op een orgonite Mini een hanger geplakt en wat zwarte, rode en witte kralen uitgekozen. Zo heb ik meteen een powerkanon om mijn nek hangen en totally Mini minded én een hele unieke ketting :p. Als je niet weet wat orgonite is, effe klikken op het label!
Vanmorgen zal ik alles eens gaan inpakken, gisteren kreeg ik wel effe een reality check want de weersverwachting zegt dat het regent in Florence rond die tijd dat we de Internationale Mini Meeting hebben. Mmm dat is minder, dan maar een paraplu klaar gelegd en ik zal ook wat warmere kleren meenemen voor 's avonds.

Lieverds jullie zien me de komende tijd weinig tot niet op jullie blogs, als ik wifi heb en ik heb wat te delen (mooie plaatjes ;)) zal ik dat zekers komen doen. Tijdens de meeting zal ik denkelijk helemaal niet online kunnen zijn. Hopelijk hebben jullie hier prachtig weer en wij ook :D. Dikke knuffel aan al mijn blogdinnetjes!


Warme creatieve groetjes van Susan


Oh ja gisteren ook nog even in mijn roze en paarse legging van de Miss Etam een bredere elastiek genaaid want die hadden me toch een smalle elastiek waardoor altijd het kruis omlaag zakte, zo irritant en al jaren last van hihihi. Nu hopelijk niet meer ;).


http://365dagencreatief.blogspot.nl/2013/04/waar-de-mini-ons-brengt.html
Is de link naar mijn blogpost waar we naar toe op vakantie gaan ;).









15 opmerkingen:

  1. Veeeeeeeeeel plezier meisie! Lekker genieten en mooie plaatjes schieten zodat ook wij er een beetje bij zijn hihihi

    Have funnnnnn x x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens jullie een goede reis en heel veel plezier.
    En dat beetje regen af en toe geeft toch niks. De temperaturen zijn prima.
    Lekker genieten maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg veel plezier gewenst en ga er lekker van genieten! De mooie plaatjes zien we wel als je weer terug bent hoor! Genieten gaat voor hoor!

    Have fun!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker avontuurlijk!
    Echt gaaf.
    Hele fijne Mini vakantie gewenst en kom ontspannen weer terug!
    Ben benieuwd naar de foto's strakjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens jullie een goede reis en een hele fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Meissie, ijne vakantie en geniet er van! En ach, een beetje regen gaat jou vakantie niet verpesten. Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier hoop dat alles past en anders maar op je kleding gaan zitten haha

    Genietze en veel foto's maken

    Bella Italiaaaa

    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel plezier!! Ondanks de regen lijk je daar ook een aardige temperatuur te krijgen, dat is mooi meegenomen en gewoon lekker gaan genieten! We zien je wel weer een keer verschijnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne vakantie en ik ben nu al nieuwsgierig naar de leuke plaatjes, lekker genieten,meis!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh-een hele goede reis toegewenst en veel plezier met alle mini's. xxx Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  11. o ik hoop dat jullie een leuke meeting hebben. Stoer met je powerkanon om je nek :)
    Ik ben lang geleden met school naar Florence geweest. Mooi hoor daar (en met regen ook ;)
    Goeie reis en tot snel weer

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wens je heel veel plezier ,geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha lijkt me ook niet helemaal veilig als jullie je mini zo bepakken als op de foto. Ik denk dat je dan nog voordat je de grens over gaat van de weg wordt gehaald ;) In ieder geval ontzettend veel plezier! Knufff!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...