vrijdag 3 mei 2013

Totally Mini minded

Ja hoor ik ben vanaf gisteren totally Mini minded, nog een weekje te gaan en dan gaan we met onze Mini richting Italië.
Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan, ons oudje uit 1969 heeft ons al op menige Mini meeting netjes afgeleverd dus ik ga ervan uit dat dit gebakje uit 1981 het ook gaat lukken.
Ik heb alle vertrouwen in de sleutelkunsten van manlief want hij heeft deze Mini van scratch af aan in elkaar gezet. Okay gisteren deden de ruitenwissers het niet, maar even wat gerammel en ja hoor ze deden het weer.

Gisterenavond was de eerste Summer series van de Cruise-In, een oldtimer meeting die voorheen bij de Burger King in Kerkrade was en nu verhuisd is naar het Schutterspark in Brunssum. Iets verder rijden voor ons, maar dat is peanuts ten opzichte van Italië ;).

Het begon lichtjes te regenen voordat we wilden vertrekken en steeds wat harder en manlief wilde al niet gaan, maar ik zei dat hij zich op een Mini meeting daar niet door tegen zou laten houden. Dus daar gingen we, ik gewapend met mijn hertjes plu en in mijn kleurige nieuwe outfit met Mini's aan mijn oren en een Mini om mijn nek (ik heb het boertje verwisseld voor een Mini ;)).

Normaal was het altijd veel drukker qua auto's dus na een eerste rondje zijn we lekker een wandeling gaan maken door het schutterspark zelf, ik zag een hertje op een afstand en moest natuurlijk meteen aan Moos denken ;).
Ik genoot van de wandeling met manlief want hij wandelt nooit met me en na de wandeling waren er weer meer auto's en ook bekenden, dus gezellig staan te praten met een Duitse kennis.
Ik heb af en toe foto's staan te maken als het me te technisch werd en voordat we naar de tombola maakte ik nog een wolkenfoto denkend aan Els onze wolken blogmadam.

Ik won een of ander hoesje voor een fles motorolie bij de dames prijzen, die gaat natuurlijk naar manlief als hij er al wat mee kan ;). Jammergenoeg wonnen we de 50/50 niet, €60 was de prijs en de andere €60 waren voor een goed doel.
En daarna zijn we lekker naar huis gegaan, zoals jullie kunnen zien stond ons Mini'tje te pronken naast een grote Buick op het plein van de tombola :).


Warme creatieve groetjes van Susan











17 opmerkingen:

  1. Oh ja daar had het helemaal niet geregend :p. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Thanks lieverd, ik is helemaal heppie met mijn koninginnedag vondsten! Dadelijk effe de stad in en kijken of ik nog ergens een knalgele legging kan scoren of ander bijpassend kleurtje ;). Knuff!

      Verwijderen
    2. Alleen de jasjes vind ik zelf toch minder, heb net gekeken en een jeans jasje ziet leuker uit ;). Alhoewel die zal ik daar niet nodig hebben qua temperatuur hihihi. 29graden pfff mijn zonnehoedje of zo maar meenemen dan spetter ik daar van het terrein af :p.

      Verwijderen
    3. jasje is juist leuk, what? 29 graden, ooooooh lekker... blote armpjes!

      Verwijderen
  3. Wat leuk om alles zo te zien! Heb ik nu eindelijk een beetje beeld bij jullie mini, leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi nou die Mini is inmiddels al vaker langs gekomen hoor. Klik maar eens op het label 'Mini Cooper', dan kun je ook onze andere Mini zien die de komende jaren in de garage zal staan ter reparatie/roesteratie :p. Knuff!

      Verwijderen
  4. Mooie foto's! Merci voor de wolken! En jij ziet er geweldig vrolijk uit: mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks lieverd, ja ik keek opeens omhoog in plaats van naar de auto's en moest natuurlijk meteen aan jou denken hihihi. En dat gebeurt wel vaker whahhaha. Knuff!

      Verwijderen
  5. Grappig,Patrick zag hier net een mini door de straat komen en ik vertel hem net dat jij ook een mini-fan bent. Zal hem zo even dit berichtje laten zien. En Italië wat een heerlijk vooruitzicht, ben dol op dat land!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er goed uit !!
    ben een fan van alle oude auto's, vooral die VW bus hihi

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig meis die mini's en ouwe bessies!!!!
    Enne nog maar 1 weekje en dan lekker richting Italie!!!! Wat een super heeeeeeeeeeerlijk vooruitzicht!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je sieraden: geweldig!! Net als je outfit, nx mis met je jasje.
    Oooow dat groene vw busje ook al zo leuk en jullie mini natuurlijk ook. Mijn bullenvriendin heeft ook een mini, geweldig!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohh, looking good Suus! Ben benieuwd naar al je verhalen straks! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ontzettend leuk zeg al die oldtimers bij elkaar! Jullie Mini valt wel een beetje in het niet naast die grote Buick ;) Knufff!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I just won a FREE BURGER KING GIFT CARD, check it out, while this promotion is open...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...