vrijdag 24 mei 2013

Wifi aan Wifi uit

Zo lieverds vandaag een rustig dagje op de camping, het is brrr op ons terras voor de gehuurde bungalowtent. Ik ben maar even verhuisd naar de zon, maar zit nu ook weer in de schaduw ;).
Maar natuurlijk mag ik niet klagen want ik hoor en lees dat het bij jullie veel natter en kouder is, de plantjes thuis krijgen genoeg water hihihi hoeft dochterlief daar niet speciaal naar te kijken :p.

Morgen vertrekken we weer huiswaarts, ik verlang weer naar mijn eigen bed, ons eigen terras en verheug me om mijn dochter te zien, die was namelijk op vakantie toen wij op vakantie gingen dus alleen via whatsapp contact en ze heeft een keertje gebeld. Ze vroeg al of we niet nog naar Venetië gingen, maar gaan hoogstwaarschijnlijk weer via Milaan terug. Ah daar is de zon weer om mijn lijf wat op te warmen, we slapen ook onder ons aan elkaar vast gemaakte slaapzakken met daarop een dekbed van de bungalowtent en daarop weer een lekkere zachte Action deken.
Ik heb trouwens in Mugello (dorpje bij IMM) prachtige washi tape met postzegels gescoord voor 3 euries, volgens mij helemaal geen verkeerde prijs en een tasbeugel. Dus lieverds jullie zijn niet uit mijn gedachten hoor, ik heb twee van jullie een kaartje gestuurd. Mmm eens kijken of ik mijn moeder nog verblijd met een kaartje, op vakantie ben ik niet zozeer van de kaarten verstuur afdeling. Wel mezelf en mijn vader een kaartje gestuurd vanuit het Vaticaan, hij verzamelt postzegels en kijkt ook naar de Paus met urbi en orbi...mmm nu weet ik eigenlijk bijna zeker dat ik dat verkeerd schrijf maar de wifi verbinding vliegt hier om de haverklap eruit. Dit berichtje schrijf ik in mijn notities, foto collages had ik gisteren al gemaakt wat we gedaan hadden en zal er zo nog eentje maken van de tent en de wolken en van mijn aankopen, maar daar moet ik even voor opstaan. Ik zit hier middenin de cirkel van de bungalowtenten, alleen de onze is bezet, zal straks in het hoogseizoen wel anders zijn, maar nu voor €100 voor een hele week geboekt (nou ja een paar maanden geleden ;)), daar kun je je eigen tent niet voor opzetten.

Kijken jullie even mee naar mijn foto collages, mmm of had ik die gisteren al gepost, ik weet het niet meer hihihi.

Warme groetjes van Susan die ook nog even een fotoowtje van mijn engelen sleutelhanger in de collage heeft gestopt ;), ik deelde hem al gisteren op mijn engelenblog...oh ben weer uitgelogd...och ik ga dit posten en dan wat opruimen er hangen nu alleen grote wolken, ik wacht wel weer op de zon. Knuff!







8 opmerkingen:

  1. Mooi hoor, daar! Ben weer bijgelezen en gekeken op je blog... Fijne dagen nog even en wel thuis.

    Liefs RiRi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou lieve Susan, troost je... het is hier ook behoorljk brrr inderdaad :)

    Wat een geweldige washi tape heb je gevonden! Dat past wel goed bij je postkantoor he ;-P

    Geniet nog lekker van je laatste vakantiedagje! Nouja, voordat jullie weer terug naar huis gaan dan :) Knufff!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah wat jammer van het weer daar joh! Gelukkig maken jullie er het beste van!
    En toen ik Mugello las moest ik meteen denken aan het circuit wat daar is voor motorracen (en vast ook voor auto's ;))
    Een goede trip huiswaarts gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je zou toch werkelijk gaan denken dat er iets heel vreemds aan het handje is met dat weer ....

    Maar niettemin is het genieten van jullie reisverslag moppie! Ik ga het wel weer missen als je thuis bent hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk kamperen,je collages zien er schitterend uit,ja op vakantie gaan is leuk,maar weer naar huis ook,ik ben niet echt een vakantie mens,ik ga maar zelden,fijn weekend,lieve groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, die washi-tape is leuk. Ga maar lekker nog even van de zon genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ferm genieten, zo ziet het er uit!!!
    Doe zo verder!!!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie foto's! Balen dat het weer niet helemaal mee zit. Maar hopelijk ben je toch weer even opgeladen als je thuis komt

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...