vrijdag 10 mei 2013

Schöne grüsse aus Freiburg im Breisgauz

Zo lieverds ons bedje is gespreid :).
We zijn goed aangekomen in Freiburg im Breisgauz. Ziet er prachtig uit hier, we blijven maar gewoon één nachtje, wie weet komen we nog wel terug op de terugweg.

Ik had een bak nasi meegenomen van bij de Lidl, lekker snel klaar voor het avondeten. Manlief stond ervan te kijken dat zo snel het eten klaar was, hij was al lekker in de tent gaan liggen effe internetten. Ja we hebben hier wifi dus kan ik een berichtje posten ;).

Ik ben na het eten en de afwas lekker een wandelingetje gaan maken, helemaal alleen, manlief is niet van de wandelafdeling. Ik had op de weg waar de camping is een mooie omgeving gezien dus gewoon rechts afgeslagen en het bos ingewandeld. Nou ja niet echt ingewandeld, de weg erlangs genomen. Wel even goud licht om me heen gezet ter bescherming, maar even verder kwam er al een dame aan joggen en daarna een man dus dat zat wel goed. Ik hoorde in de verte een band spelen, kwam bij een vijver aan, zag een mooi prieeltje. Had onderweg al een foto gemaakt van een van de torenhoge bomen en ben lekker om de vijver heen gewandeld, genoten van al dat moois en weer lekker terug gewandeld.

Kijken jullie mee naar ons stekkie en omgeving? De cappuccino is klaar en de kruidenthee ook :D.


Warme creatieve groetjes van Susan

En nog een paar mooie wolkenfoto's van onderweg, voor de wolkenclub dames ;).

Oops zie nu vanmorgen om half negen dat ik de bomen foto's vergeten was hihihi.











17 opmerkingen:

  1. wat leuk Susan, ben even met je mee gewandeld !
    Doe maar iedere dag een verslagje, dan ben ik ook een beetje op reis :-)
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi tsja wist dat deze camping wifi had. Met die van in Milaan weet ik dat niet en ook niet of er in Italië ergens zoals in mac donalds wifi is (heb ik al nagekeken en is alleen voor Italianen). Dus zullen zien of ik ergens wifi vind dan kom ik zekers mijn mooie plaatjes met jullie delen.
      In Florence heb ik dan wel weer eentje gevonden waar je voor €3 per dag wifi hebt hihihi. Veel mensen zullen zoiets hebben maar jullie zijn op vakantie, geniettt. Doen we ook maar voor ons hoort dit ook erbij hihiii. Zijn geen party gangers en gaan ook niet op terrasjes enzo zitten 's avonds. We zijn huismussen in de tent dat wel weer ;). Alleh ben net wakker, mega slecht geslapen vannacht, snurkende man en verderop nog eentje. Ik hoorde het door mijn oordopjes heen en oh ja druppelend water naast ons...hihihi oh nee vannacht was het grrrrr. En vanmorgen was ik dus nog goed moe dus gewoon blijven slapen. Ik ga me douchen, dag lieverds! Knuff!

      Verwijderen
  2. Wat een prachtige omgeving is dat! Geniet er maar lekker van. Hele fijne vakantie!

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We hangen aan je lippen en lezen ademloos mee! Zo zijn wij ook een beetje op vakantie :-)

    Mooie omgeving meis. Alleen die snurkende man hihihi ..... hoop dat je aankomende nacht beter slaapt x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh ik kom eraan,ik spring op mijn fietssie,wat prachtig daar en ik ben een groot fan van kamperen,dat doe ik liever als in een hotel,ik hou van het buiten leven en als ik er dan toch ben,ga ik met je mee wandelen haha,geweldig,hele fijne vakantie,lekker van genieten! lieve groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. owww geniet geniet geniet

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk om zo mee te genieten....
    Jammer dat manlief niet van de wandelingetjes is....maar gelukkig heb jij alles vastgelegd.
    Hier dikke plensbuien dus niks om te missen :)
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig Susan, mooie omgeving en heerlijk wandelen in alle rust!Geniet er van!Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet het er mooi uit. Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie omgeving, bijna jammer dat het alleen een tussenstopadresje is, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Amai, zo mooi allemaal! Genieten maar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sprookjesachtige foto's van je wandeling! Mooi hoor! Heb hier op de bank even mee genoten hoor! Genieten hè!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. o dat ziet er mooi uit daar!! Wat lekker zo heerlijk een wandeling maken in je eentje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi! Geniet ervan,fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohjojoj wat gaaf daar!!!! Echt mooi! Krijg helemaal de kriebels ervan. Was mijn wederhelft maar wat meer kampeerderig. Heb hem nu zover dat we een week aan glamping gaan doen. Komen er wel! Voor jou heeel veel plezier nog toegewenst. Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh heerlijk, was al benieuwd of we onderweg nog wat zouden horen, maar ja dus, leuk! Geniet ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat luxe zeg, een camping met WiFi! Ik ga vlug verder lezen want ja ehm... ik loop dus een beetje achter... :( Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...