zondag 5 mei 2013

Een ketting voor bij m'n outfit

Vandaag ben ik bezig geweest met armbanden en een ketting voor bij m'n outfits die ik op koninginnedag/kroningsdag scoorde.

In de blogpost 'Totally Mini minded' kon je de combinatie van de blauwe jurk met het groene jasje ook aan zien ;).
Ik had daar een rood-wit-blauwe ketting aan met een rode Mini Cooper als hanger. Nu heb ik een combinatie gemaakt met rood-blauw-geel-groen.

De andere kleurrijke armband waar ook oranje, roze en paars in zit maakte ik als eerste. Maar bij het opzetten van de ketting besloot ik toch maar voor de vier kleuren te gaan die ik er het beste bij vind passen.

Het is zalig weer hier in het zuiden, de zon schijnt volop en ik neem aan dat jullie ook prachtig weer hebben, dat hoop ik tenminste.
Ik heb even een paar foto's gemaakt, van de tafel onder het afdak waar ik lekker aan gezeten heb, m'n uitzicht en een collage van de bloesem in de appelboom, de seringen die aan het open gaan zijn, de rhododendron waar de bloemen van aan het open gaan zijn en de pioenroos die denkelijk alleen maar bloeit als ik op vakantie ben :(.

Lieverds heb nog een fijne zondag!

Warme creatieve groetjes van Susan










9 opmerkingen:

  1. Hihihi de struik waar ik de naam niet van wist is de Rhododendron :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk heerlijk heerlijk.
    En lekker fleurig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeeeeerlijke genieter-de-geniet foto's moppie!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk zo dat gefrummel buiten met uitzicht op je tuin!
    Nog bedankt voor al je leuke berichtjes. En toch die prijsmepper zit niet echt in de buurt hoor.... snif

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie je al helemaal zitten daar buiten in het zonnetje... geen wonder dat je sieraden zo vrolijk zijn geworden met al die kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker in het zonnetje, dat doe je goed! je vroeg me laatst of ik misschien weet waar je die zakjes kan kopen. Ik heb een site gevonden:hof van Gelre kraaltotaal. Ze heten gripzakjes. Succes! lieve groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi en een zalige knutselplek met heerlijk uitzicht :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijke set zo! Erg leuk al die kleuren! Knufff!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh gelukkig was je niet naar Sjakie gegaan, ik ga nl. morgen. Dan is er nog hoop dat er leuke spulletjes zijn, haha!! Bedankt voor de tip in kerkrade.
    Geniet!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...