zaterdag 25 mei 2013

On the road again - Hello Milano - foto's Florence ;)

Ik had deze blogpost nog in Rome willen posten, maar de wifi werkte niet snel genoeg mee.

In de planning stond om tot Milaan te rijden en aldaar te kamperen maar manlief had bij aankomst in Milaan zoiets 'laten we maar doorrijden tot de camping in Duitsland' maar de auto besliste anders.
De auto wilde nog een nachtje naar de camping in Milaan waar we een cabin hebben gepakt voor ons tweetjes. Nou ja je kunt er met 6 man in hoor, er staan 2 enkele bedden en twee stapelbedden. Het heeft zo'n beetje de hele weg geregend en we hebben besloten om niet de tent op te zetten en dan maar wat duurder uit te zijn, maar als het goed is rijden we morgen in een ruk door naar huis (als de auto dat ook wilt ;)).

Nu lig ik dus beneden in het stapelbed want manlief heeft het enkele bed ingepikt. We hebben internet genomen voor €5 voor 24 uur, zolang zijn we natuurlijk niet hier maar is even duur als voor drie uurtjes :p. Net lekkere pizza gegeten op de camping, het restaurant waar we al eens eerder waren was gesloten zagen we.

Vandaag deel ik wat foto collages van Florence want die had ik nog niet gedeeld ;). Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat de mooiste stad vond, zeer zeker mooier als Milaan, maar weer heel anders als Rome. Natuurlijk was de laatste ook mooi, maar Florence is echt prachtig. Vooral als ik nu weer eens terug kijk naar de foto's geniet ik weer even na en natuurlijk mogen jullie ook mee genieten ;). Arno aan de rivier de Arno :p en al het ander moois. Heerlijke betaalbare pizza gehad bij Gusta pizza, geen flauwekul, gewoon op een kartonnen bord met plastic bestek en plastic bekertjes, dus je wordt niet in je nek geslagen met dure extra service kosten en hij was echt overheerlijk en rijk belegd.


Warme groetjes van Susan en natuurlijk een dikke knuffel aan mijn blogdinnen en andere lieverds











15 opmerkingen:

  1. ooooh prachtig ik geniet lekker mee! Zag op feestboek de mini-file......vast niet leuk maar wel een geweldig plaatje..
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hey lieverd dat was de wachtrij om op het IMM terrein te kunnen en die viel reuze mee hoor, we waren gewoon een paar uur te vroeg daar en mochten pas om drie uur het terrein op. Tsja manlief kon niet wachten en hoopte eerder erop te kunnen. De clubs mochten vanaf 13 uur erop,maar ook alleen als ze voltallig waren en tsja vaak waren die dat ook niet. Maarreh is wel gezellig hoor daar wachten totdat je binnen mag, gezellig kletsen met anderen ;). Knuff!

      Verwijderen
  2. Een veilige thuisreis meis enne ik hoop ook dat autootje dat wil hihihihihi

    Wat een prachtige foto's en pizza :-)

    Enne slaap lekker daar onder in dat stapelbed hahahahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoop ook echt dat ons autootje naar huis wil, maar dat komt wel goed. Daar vertrouwen we op. Ennuh ik heb al net over mijn slaapzak twee dekens in de breedte gelegd die bij de 'cabin' horen en mijn action deken erover.

      Manlief vertelde doodleuk toen we dus al onderweg waren (aan het begin van onze trip) dat het dekbed er ook wel in had gepast :p. Och ja dan hadden we nu een probleem gehad, ikke het dekbed en hij onder een laken en wat dekens hihihi. Ik heb wel spijt dat we onze dikke IMM jassen niet hebben meegenomen, maar ook daar hebben we een oplossing voor gevonden. Een paar regenjasjes gekocht die je heel klein kunt opvouwen, handig voor een dagje weg. Die andere jassen zijn van die wegwerkers jassen en mega dik. Och zo zie je het moet gaan zoals het gaat. Lekker nu nog een nachtje in Milaan ipv eventueel pech in de sneeuw in Zwitserland. Ik zag namelijk sneeuw op de bergen hier in milaan liggen, dus zullen we wel sneeuw onderweg hebben in Zwitserland, tsja geen winterbanden onder de mini ;) hihihi. Jullie zullen de plaatjes wel zien als we thuis zijn. Knuff!

      Verwijderen
    2. Daar gaat mijn droombeeld van zwoele Italiaanse nachten hihihihi .... over mijn slaapzak twee dekens in de breedte gelegd die bij de 'cabin' horen en mijn action deken erover.

      Sneeuw ... waarom begint zo langzaam aan deze lente/zomer mij niks meer te verbazen ;-)

      Passen jullie maar op!!!!!!

      Verwijderen
    3. Whahaha ja sorry hoor Moos :p hihihi, maarreh hebbe wel genoeg zwoele italiaanse nachten gehad met manlief ;). Met z'n tweetjes in twee aan elkaar geritste slaapzakken, dan warm je elkaar tenminste ook nog op :). Knuff!

      Verwijderen
  3. Wow je hebt echt heel veel bijzondere foto`s al gemaakt,ik wens je een veilige terug reis,lieve groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks girl. Ja ik ben niet zo van de doorsnee foto's van steden, daar worden er al genoeg van gemaakt. Maar jammergenoeg kan ik die honderden foto's niet allemaal hier delen dus dan maar een selectie in collages ;). Knuff!

      Verwijderen
  4. Wat een reis hihi! Maar wel heerlijke verhalen. Je hebt prachtige foto's gemaakt. Voorzichtig aan hè op de terugweg x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt dat je mij bent gaan volgen, en dat nog wel vanuit Italië...Als dat niet speciaal is! (wat een geluk voor mij dat de internetverbinding op de camping goedkoop uitviel)

    Schitterende foto's heb je gemaakt. Van alle steden die je hebt gezien vind ik Milaan eigenlijk ook de minste. Veel te posh en veel te dure winkels, niet authentiek genoeg voor mij, te gepolijst. Hoewel ik toch moet toegeven dat klimmen tot op het dak van de kathedraal waar al die imposante beelden staan, wel een grote indruk naliet. Zijn jullie er ook bovenop geweest?

    Hopelijk goed thuis en niet te veel sneeuw in Zwitserland!

    tot later,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi graag gedaan hoor, ik zag verwijzingen naar je blog dus dacht ga eens snuffelen en het zag er gezellig uit dus dacht ik die ga ik volgen ;).
      Nee we zijn niet bovenin de kathedraal geweest, hadden wel bovenin de St. Pieter willen klimmen, maar was die dag gesloten. Maar sfeer opsnuiven vind ik eigenlijk het leukste van op vakantie zijn, alhoewel we toch weer veel gezien hebben. Warme groetjess!

      Verwijderen
  6. Heee meis! Bedankt voor je leuke en lieve reacties bij mij op mijn blog. Ben heel erg benieuwd naar je postzegeltape. Ik heb net even op mijn dooie gemak alle berichtjes van jou op je blog gelezen, wat een prachtige foto's zitten er tussen zeg! Jullie hebben vast heerlijk genoten!

    Ik hoop dat de mini jullie veilig naar huis brengt en niet weer oververhit raakt. Goede reis!

    Dikke knuffel, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie foto's! Jullie hebben al veel gezien, leuk hoor! Hopelijk werkt het weer ook een beetje mee. geniet nog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige foto's weer! En dat beeld heeft ook vleugels aan zijn voeten! Heel tof! (Of ik moet het verkeerd zien. Zit nu op de ipad van vriendlief haha) En wat ziet die pizza er lekkerrrrrrrr uit zeg. Maar ja, ik heb dan ook beretrek nu haha ;-P Vriendlief staat te koken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mee eens! Florence is de mooiste Italiaanse stad! Heerlijk sneupen, kijken (veel kunst en geschiedenis) en eten daar... =)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...