vrijdag 17 mei 2013

IMM groetjes

Zo lieverds toch maar besloten voor een andere camping in de buurt van Florence. Ik denk dat die wat ik had uitgekozen wel mooier was, maar deze camping is vlakbij het IMM terrein en dat is ook wel zo lekker relaxed. Én natuurlijk ook leuk dat je hier al andere Mini mensen treft, ik heb al Denen gezien, Duitsers en ook Belgen.
Die laatsten hebben ons ook op deze camping gewezen toen we in Milaan nog foto's wilden gaan maken van de Innocenti fabriek.

Onderweg van Milaan naar Florence hebben we in Toscane prachtige bergmassa's gezien en zijn we door tig tunnels heen gereden.
Nog even een zijnootje ivm de Gotthard tunnel, ik heb geen probleem met zo'n tunnels maar omdat het ruim 30graden was in de Mini vanwege de verwarming zodat de motor zou afkoelen was het niet uit te houden en met raampje open in zo'n kilometerslange tunnel was ook niet echt koeler. Ik word namelijk snel misselijk van verwarming in de auto, maar we hebben het doorstaan hihihi.

Nu ik dit stukje vanaf hier typ zijn we al weer enkele dagen verder. We hebben gisteren genoten van Florence (Firenze) wat een prachtige stad, echt supermooi.

En gisteren bij terugkomst op de camping en na nog even een korte stop gemaakt te hebben bij het IMM terrein 'Mugello Autodromo' waren ook een aantal Nederlandse vrienden gearriveerd met hun Mini's en onze Engelse Mini vriend. Ook kwam later op de avond nog een hele groep Oostenrijkers, naast ons stonden Polen en tegenover ons Duitsers. Dus een grote internationale Mini groep :).

Ik hoop dadelijk hier op de camping bij de ingang nog even Wifi te kopen, maar ja aan de andere kant is het nu bijna half twaalf en ze willen om twaalf uur richting IMM terrein gaan terwijl we eigenlijk pas vanaf 15uur erop mogen (om 13uur mogen de clubs erop). Dus kan het ook zijn dat ik dit dus niet op donderdag 16 mei post ;).


Warme groetjes van Susan vanuit een frisser Italië, vannacht heeft het veel geregend...och ja echt IMM weer (alleen heb ik onze regenjassen thuis gelaten, niet echt slim ;)).

9 opmerkingen:

  1. hier regent het echt ook dagen en dagen lang. en dan niet even een regenbui, nee gewoon de hele dag!!!
    Veel plezier nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het weer is hier zo mogelijk nog slechter.
    Geniet van het samenzijn met je hub en alle gelijkgestemde Mini vrienden daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn om even van je te lezen, veel plezier daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet meis .... hier mis je niks aan al die regen regen en regen .... was het eerst dat het goed was voor de plantjes ... gaat dat binnenkort ook niet meer op hoor hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geniet maar lekker met al je imm friends daar

    en hier ook ik voel me net een waterplant inmiddels
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om weer even van je te horen.
    Geniet lekker verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker genieten meissie, het is hier nat en vast een stuk kouder dan daar, gisteren 8 graden niet te geloven!!Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik moet bij jullie Engelse mini vriend ineens aan mister Bean denken haha, veel plezier nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die dappere mini van jullie toch. Hij doet het maar mooi door zo'n lange tunnel :) Heel erg bedankt voor de mooie kaart! Knufff!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...