donderdag 23 augustus 2012

Dag 252 - SoulCollage(s)

Ik ben lekker weer aan de slag geweest met SoulCollages.
Ik kan er nu maar eentje showen ;).
Maar binnenkort ook de anderen :).

Ondertussen ook een gedeelte van mijn map 'collage materiaal' doorgewerkt en onderverdeeld in verschillende mappen zoals; Maria en Engelen - Spiritueel - Teksten - Roze Rood Hip - Natuur...

En nu ga ik lekker even een uurtje een middagdutje doen, ik was vroeg wakker en merk nu dat dat zijn tol eist dus lekker met de rolluiken dicht in bed gaan liggen.
De papier/collage kraam laat ik lekker liggen óf misschien toch maar even op elkaar stapelen en binnen neerleggen ;).


Warme creatieve groetjes van Susan

12 opmerkingen:

  1. Mooi zijn ze! En die tafel ziet er bij mij ook zo uit als ik bezig ben met SoulCollage, maar dan binnen in de woonkamer. Ik krijg wel zin om ermee verder te gaan als ik jouw blog zo lees want door de vakantie ben ik er al weken niet mee bezig geweest. Goede inspiratie dus. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja zo geef ik de inspiratie weer terug hihi, want jouw blog bracht mij aan het SoulCollages maken :).
      Ik heb de tafel toch maar meteen leeggeruimd en omdat ik al stapels had gemaakt was dat makkelijk te doen ;). Creatieve groetjes en veel plezier gewenst!

      Verwijderen
  2. O, goed gelukt :-) Toch maar eens mee beginnen...

    Mocht je trouwens nog wat 'aanvullend materiaal' (bijvoorbeeld in een bepaalde kleur) nodig hebben, dan mag je me gerust je adres mailen!

    Met pootje ook alles weer wat beter? Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Riri voor je aanbod, wie weet ga ik je wel mailen wie weet kan ik jou weer met wat anders blij maken ;).
      Ja collages maken vind ik leuk om te doen en op A5 formaat is ook een prettig formaat. Want grote collages moet je ook maar weer een plek voor zien te vinden ;).
      Ik ben benieuwd naar de jouwe! Warme groetjes van Susan

      Verwijderen
  3. Oh ja pootje gaat het op zich goed mee, heb geen last. Huisarts vertelde dat ik eigenlijk een stevige schoen aanmoest. Maar ik ben over het algemeen veel thuis en om nu hier de hele dag wandelschoenen aan te hebben, nèhh. Ze zei dat het gewoon tijd nodig had om te helen, niet dat ze er verder naar gekeken heeft ;) hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. joh wat een gezellige boel zo buiten op tafel...huiselijk! ik vind het prachtig wat je hebt gemaakt
    lieve groet jenneke'
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey thanks Jenneke ja die andere twee die ik heb gemaakt zijn eenzijdig maar ik had deze op ander papier gemaakt en is tweezijdig geworden ;).
      En ja ik ben wel blij met mijn tafel op het terras, die in de keuken is het net niet. Die is ook groot hoor, maar met een glasplaat erop en op een of andere manier vind ik die niet fijn om aan te zitten. Mmm er toch maar eens over gaan denken om gewoon die glasplaat eraf te halen, och we shall see.
      Warme groetjes van Susan

      Verwijderen
  5. Dat ziet er nog eens fleurig uit! Ben benieuwd naar je collage! ( en ja, ben d'r weer hoor! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die Lot dit zijn de collages, nou ja eentje met aan twee kanfen.
      En die andere wat ik gemaakt heb deel ik snel. Welcome back en ik ga mijn spulletjes voor koningin grootoog (Maak het voor Maud) snel afmaken zodat ik het je volgende week kan sturen. Warme groetjes van Susan die midden in de nacht wakker is ;).

      Verwijderen
  6. Die bovenste collage is echt super! Ik krijg er zelfs een beetje kippevel van. Ik heb besloten nooit meer bang te zijn... Mooi! Knuf MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is dus de voorkant van de collage, ik had voor Els al iets liggen (ja nu gaat er een tipje van de sluier omhooh Els ;)) en kwam deze tekst erna tegen en ging aan de slag voor haar, maar gaandeweg had ik zoiets 'nee ik moet bij mijn orgineel plan blijven en die andere voor haar klaar maken' en toen had ik dus voor mezelf een SoulCollage die niet op het papier zoals die anderen was gemaakt dus heb er een achterkant bij gemaakt. Een prachtige chakra mandala kaart die ik van een lieve vrouw heb ontvangen die ik weer uit het orgonite circuit ken ;). Met een engeltje/elfje van een andere kaart en een stuk van een uitnodigingskaart van Mini vrienden van ons :). Knuff!

      Verwijderen
    2. In feite een uitnodiging om nergens meer bang voor te zijn. Helder zien met een heleboel engelengeluk, het hoort bij elkaar en ontstond vanzelf :) als toevoeging van de voorkant :D.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...