donderdag 2 augustus 2012

Dag 231 - Meer enveloppen én Swap onderweg :)

Vandaag heb ik mijn swap voor Kathy klaar gemaakt, ingepakt en verstuurd.
De swap die zij zondag al verstuurde is jammergenoeg nog niet aangekomen, maar wel hetgene dat ze later heeft verstuurd, volgens mij zelfs gisteren. Te zien op mijn engelenblog ( www.anangeleachday.blogspot.nl ).

We hopen maar dat de engeltjes wachten totdat we ze allebei tegelijk kunnen uitpakken en dat het pakje dat Kathy verstuurd heeft morgen of in ieder geval zaterdag op onze deurmat valt.

Ik heb vandaag naast dat ik nog creatief voor Kathy ben geweest (waar ik jullie natuurlijk nog niks van ga laten zien ;)), ook nog enveloppen gemaakt.
Vorige week was ik bij de Albert Heijn en nam het 'wat handig' tijdschrift van Allerhande mee. Met ook nog gratis ansichtkaarten erin en leuke pagina's om creatief mee aan de slag te gaan. Én van die pagina's heb ik nu enveloppen gemaakt :).


Warme creatieve groetjes van Susan

6 opmerkingen:

  1. Oh, wij zaten samen in dezelfde flow blijkbaar, liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Die Wat Handig heb ik ook helemaal verknipt tot enveloppen :-) Stonden mooie foto's in he?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik kom niet zo vaak bij Appie maarreh leuk boekje met hele mooie pagina's/afbeeldingen. Groetjes!

      Verwijderen
  3. Vloppen maken is ook zo verslavend! Heb ook weer een nieuwe stapel liggen. Heb een oude bosch-atlas gevonden. Leuk resultaat! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk is dat hè?! Ja had hier ook al een oud routeboek van Engeland liggen, maar was me nog aan het bedenken of ik die wel uit elkaar zou halen. Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...