woensdag 27 juni 2012

Dag 195 - Ik hou van roze ! Pink Give away!

Ik hou van roze ! Natuurlijk hou ik ook van andere vrolijke kleurtjes zoals rood en oranje en ook wel van paars - blauw - groen en van zwart (ik weet het, dit is geen vrolijk kleurtje maar het is wel een kleur die ik vaker draag of combineer).

Hieronder een roze collage vandaag, vandaag is het op verl blogs 'fleur en kleur woensdag' en ik ben vandaag zeer zeker wel creatief, maar kan niet altijd alles delen.

Vandaar een roze collage met het notitieboek wat ik bekleed heb met daarnaast de roze ketting die ik weggeef zodra er 50 volgers zijn, de teller staat op 47... Zowiezo loopt de Give Away tot maandag 2 juli (uhm geloof ik...effe een paar posts terugkijken!).
Daaronder mijn roze engeltjes beker die ik van Patty en family heb gekregen en een roze t-shirtje met een roze mini erop, so cute :)...heb ik net gemaakt, jammergenoeg past mijn dochter daar niet in, maar zekers weten dat ik hij geliefd gaat zijn.


Warme creatieve groetjes van Susan

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk shirt! Ik houd helemaaaaaaal niet van roze (hahaha) Ik bezie het leven sinds een week zelfs door een roze bril (met paars) Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat leuk het leven ziet er echt mooier uit door een roze bril, roze glas/plastic dan wel te verstaan ;). Ik heb er ook eentje, jaren geleden gekocht in Brussel samen met bevriende collega's van vrijwilligerswerk, het was 9 uur 's avonds toen ik deze vond en wow het leek wel of de zon scheen en het klaarlicht was. Jammergenoeg zit hij net wat te strak aan mijn hoofd en heb ik hem daardoor niet vaak op. Mmm misschien toch maar eens een brillenzaak inlopen en hem op maat laten maken ;).
      Oh ik wist niet dat jij helemaaaaal niet van roze hield hihi whahaha, zo'n superzoete blije kleur.

      Ik snap ook wel dat er mensen zijn die er helemaal niks mee hebben en allergisch voor roze zijn en daarom ook niet aan mijn Give Away meedoen, maar er zijn altijd genoeg mama's die er wel helemaal weg van zijn. By the way van mij mocht je gewoon meedoen hoor, maar ik respecteer je keuze :).
      Knuff van Ikke

      Verwijderen
  2. ROZE DAAR HOU IK VAN! Daar kun je mij dus blij mee maken. Ik dacht dat ik al volger was van jou (is je andere blog) dus bij deze ben ik volger 45. Op naar de 50. Lieve groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey girl ik heb bij de Give away even een reactie voor jou achtergelaten :).
      Ja we zijn soms nog echt kleine meisjes hè die van roze houden ;).
      Je bent trouwens volger nummer 49 geworden :D. One to go!
      Warme creatieve groetjes van Susan

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...