zondag 17 juni 2012

Dag 185 - Ketting voor een jarige jet

Gisterenavond kregen we een uitnodiging voor een verjaardag vanavond.
Een beetje laat om nog een kadootje te kopen.
Ik ken de jarige jet nog niet zo heel goed (ze is een hele lieve vrouw dat weet ik wel) maar bedacht me om een ketting te maken voor haar.

Ik heb vanmorgen nog een sms gestuurd aan vriendlief (een goede vriend van ons) om te vragen naar de favoriete kleuren van haar. Maar bedacht me dat ik eens even kon kijken naar foto's van haar bij hem op facebook. En heb toen besloten dat een zwart, wit en grijs combo altijd goed is.

Ik heb onyx kralen gebruikt en dragon veins agaat én bergkristal kralen. Ik ben er tevreden over en ik hoop dat de jarige jet er ook heel blij mee is (kado zakje is niet zelf gemaakt ;)).


Warme creatieve groetjes van Susan

6 opmerkingen:

  1. Wat mooi gemaakt en ook heel lief! Ben ook benieuwd naar je Boedha van Action trouwens. ;-)
    Slaap lekker straks, hopelijk beter dan afgelopen nacht!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zal de boeddha snel delen ;)
      Ennuh eindelijk weer eens lekker kunnen gaan slapen en niet liggen te nachtbraken (nee lieve lezers, niet boven de pot gehangen, maar kwam de afgelopen nachten niet in slaap en lag stuiterend in bed terwijl ik wel heel moe was).
      Ps leuk dat je ook effe bij mij op bezoek was :). Groetjesss!

      Verwijderen
  2. Ik dacht in eerste instantie dat de kwastjes aan de ketting zaten. Het is een prachtexemplaar geworden! Die is vast dankbaar ontvangen. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja de ketting is heel dankbaar ontvangen. Ze was er super blij mee en ik heb flinke dikke smakken en knuffels gekregen :). Én ze heeft hem meteen omgedaan. Zegt toch genoeg ;) zalig om iemand zo blij te maken :D.
      Dikke knuff!

      Verwijderen
  3. Leuk!! Zelfgemaakte cadeaus zijn toch het leukst om te krijgen! Zoveel liefde!! Wij hebben vandaag een heerlijke vaderdag gevierd in de gesteentetuin op schokland. (moet jou ook wel aanspreken!) Een middeleeuws kampement, zelf pijlen maken, medaillons, broodbakken en onze zoons zijn helemaal gelukkig met een steen! Die kon je kopen en dat was het een gok of er van binnen kristalvorming zat. Heel spannend hij werd ter plekke doormidden gezaagd en ja hoor, prachtig bergkristal!! Wij hebben een superdag gehad en de jochies liggen gelukzalig in hun bedjes met op de nachtkastjes (lekker dichtbij!) hun mooie kristallen!
    Ik hoop dat de jarige blij was met haar prachtige ketting! En wens je een hele fijne week!
    Lfs Evelien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja is inderdaad ook zo zelfgemaakte kado's vol met liefde zijn zeer zeker leuk om te krijgen en nog meer om te geven.
    Oh wow kan me voorstellen dat de jongens genoten hebben, ik ben als kind ook al vroeg met stenen opgegroeid en heb zelf ook al stenen én fossielen uitgekapt. Maar zo'n steen met de verrassing of er kristallen binnenin zitten is natuurlijk een feestje voor ze en vooral als er kristalvorming in zit. Superr vaderdag zo te lezen!
    Warme groetjes en knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...