dinsdag 21 oktober 2014

Wolkenpracht en een weggever

Dag lieverds ik heb de afgelopen dagen weer genoten van een wolkenpracht.

Afgelopen weekend was het prachtig weer en waren er niet zo heel veel wolken, maar ik heb er toch nog een paar kunnen vangen toen de retro was hing te drogen aan de droogmolen. 


Later op de dag kwamen er meer wolken. 


Gelukkig was de was droog. 


Ook dit kussen to be heb ik gewassen en was vandaag pas droog. 

Vanmorgen ben ik zelfs even voor de wolkenpracht gestopt op weg naar mijn werk. 
Zie je al die vogels op de electriciteitsmasten?
Nou ja die puntjes op die lijn in de lucht ;). 


Zo ik heb net mijn omslagdoek af, nou ja alle bloemetjes zijn vastgenaaid. Hij is bijna af, nog een paar dingen eraan naaien zodat ik hem ook goed kan omslaan en dan show ik hem aan jullie. 


In het kader van de weggeefmaand november heb ik het boek van Cami Walker in de aanbieding. 
Ik heb het niet meer gelezen, kom er niet aan toe, maar wie weet wilt een van jullie een kans maken om dit boek te lezen. 
En wie weet doe je ook wel mee aan de geefmaand november. http://geefmaand.com/ of https://www.facebook.com/groups/344096582412598/

Laat een reactie achter (sorry vanaf nu met code, ik heb last van spam in mijn inbox sinds ik een paar reacties van lieverds goedkeurde die in mijn spam terecht waren gekomen) als je dit boek graag zou willen lezen en wellicht ook op jouw beurt weer wilt doorgeven aan een ander. 
Ik hoor het graag. Wel even alleen Nederlandse adressen ivm de verzendkosten. 


Warme creatieve groetjes van Susan die al aardig aan het weggeven is, 2 zakken met kleding mee naar mijn werk genomen voor collega's en de kledingbank en onze matras heb ik gratis weggegeven. Oh ja Pat heb ik blij gemaakt met de kortingsbon op het Flow book for Paper Lovers en een kortingsbon op tijdschriften. 

11 opmerkingen:

  1. Schattig kussentje-to-be ! En je omslagdoek ziet er mooi uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig de bloemetjes op de omslagdoek. Mooie wolken foto's!!! Lieve knuffels Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me leuk om te lezen en weer door te geven susan ,ik houd me aanbevolen .lieve groet marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie wolken! En vogels! en omslagdoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ken het boek ;)
    Mooie retro/wolkenfoto love it
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben deze buy nothing new maand aan het 'ontspullen'. Dus weet hoe heerlijk het kan zijn spullen weg te geven en een ander er blij mee te maken.Het boek staat al een tijdje op mijn 'wil-ik-lezen' lijstje, maar bij de bieb is het niet verkrijgbaar. Dus waag ik heel graag een kansje voor de give-away en beloof het boek als ik het uit heb via mijn blog weer door te geven natuurlijk.
    Fijne avond!
    Groetjes, Janina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bij dezen!
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo, jij bent al goed op weg zo te horen. Leuk hoor! En ik zag een prachtige foto van je dochter op FB, leuk dat jullie zo'n fijn dagje hadden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat heb je weer heerlijk lappen aan de waslijn hangen. Prachtig!
    En het boek; veel over gehoord en gelezen, maar nog niet zelf gelezen! Dus... ik waag graag een kansje voor het boek.
    Liefs Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Woehoe, een boekje die ik heel graag eens zou besnuisteren :D.
    Jij bent inderdaad al goed bezig met al dat weggeven.!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...