maandag 6 oktober 2014

Kringloopgeluk en meer leuks

Dag lieverds daar ben ik alweer ;). 
Ik werd gisteren blij verrast door Pat die een zak voor me had klaarstaan met leuke spulletjes erin. 

Haar schoonmoeder had kanten kleedjes voor me opzij gehouden bij de grote opruiming en Pat die gaf me het boek Kringloopgeluk van Ingrid van Willenswaard, ook wel beter bekend in blogland als Ingthings :). http://ing-things.blogspot.com/


Volgende week zondag 12 oktober heeft ze trouwens haar boekfeestje, dan presenteert ze haar tweede boek! In handmade heaven in Amsterdam tussen 13-17 uur (de tijden zijn aangepast) kun je het bemachtigen en door haar laten signeren en als je geluk hebt een heerlijke appeltaart eten ;).



Nu dachten jullie dat ik als enthousiaste kringloper en rommelmarkter wel dit boek in huis zou hebben, maar niks is minder waar. Je vind zo'n boek niet zomaar even in de kringloop ;) en op dit moment sla ik boeken in de kringloop ook over. 
Ik heb me de laatste tijd meer gericht op stofjes wat natuurlijk wel te zien was aan mijn lapjes kast en aan mijn blogposts met als label Kringloop Finds http://365dagencreatief.blogspot.nl/search/label/Kringloop%20finds

Toen we gisteren bij Pat en family op bezoek waren heb ik al kletsend heel wat roze gehaakte bloemetjes met mijn tornmesje los getornd. Die hoop ik dan weer ter zijner tiijd onderaan een omslagdoek te bevestigen en er zo een vrolijke omslagdoek van te maken. 


Vandaag kwam er bijna niets uit mijn handen, ik had last van gierende hormonen en besloot helemaal niks te doen, ik heb lekker in het kringloopgeluk boek zitten te lezen.
Maar ik heb me toch ook geamuseerd met het uitzoeken van kaarten voor de give away winnaars. 


En zoals jullie zien heb ik ze vandaag ook verstuurd zodat ze nog op tijd zijn voor Wereld Post Dag op 9 oktober of nou ja liefst nog eerder zodat de dames weer anderen blij kunnen maken.
41 kaarten zijn er vandaag op de post gegaan :D. 


Ik hoop zondag 12 oktober naar de Handgemarkt te gaan in Genk te België, eens kijken of ik manlief kan verleiden om er naar toe te gaan. Ik lees net in mijn whatsapp berichtje van Pat dat zij andere plannen hebben. 
Het had mij wel veel leuker geleken om er met een vrouw heen te gaan, want manlief zal daar met een sneltrein vaart langs de kramen sjeezen en tsja dan gaat hij liever naar een rommelmarkt. 

Marjo van Marjo's Cosy Corner staat er ook en het lijkt me ook wel heel leuk om haar weer eens te zien http://marjoscosycorner.blogspot.com/
Jullie gaan het na het volgend weekend zien of ik manlief heb weten te verleiden!

Gaat er nog iemand heen buiten Marjo? Of hebben jullie al plannen om naar het boekenfeestje van Ingthings te gaan?


Warme creatieve groetjes van Susan

10 opmerkingen:

  1. 41 kaarten.... goed bezig!!! Enne... Ingrid's tweede boek gaat op mijn lijstje voor kerst. Nummer 1 was zo leuk!! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi 41 kaarten verdeeld over vier enveloppen ;) dus 8 postzegels en een losse. Ik besloot namelijk om Christel ook met een pakketje te verrassen, ze ligt al weken plat en kan de kaartjes goed gebruiken. En jij ook, maar dat had je volgens mij nog niet echt in de gaten dat er een flop onderweg naar jou toe is :p. Knuff!

      Verwijderen
  2. Wauw 41 kaarten das niet niks meis en het lijkt mij ook een heel leuk boek dus maar op mijn lijstje samen met de nieuwe van Ingrid!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi niet naar 41 verschillende mensen hoor, zo'n dikke beurs heb ik niet. Het kostte me 8 postzegels en een wereld zegel... Knuffies!

      Verwijderen
  3. Ik zag het eerste boek, bij Christel en vond het echt een leuk boek. Dus staat op de verlanglijst. Ben heel benieuwd naar de tweede. Ik ga de post in de gaten houden...Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het is inderdaad een heel leuk en vrolijk boek met leuke DIY's ;). Knuffies!

      Verwijderen
  4. He, wat goed dat ik de beurs van C-mine hier zie staan. Het is werkelijk de moeite en ik begon me al af te vragen wanneer het dit jaar zou zijn.

    Alleen weet ik niet of ik er geraak want het volgend weekend brengt de dochter haar lief voor de eerste keer bij ons thuis. Allicht zal er heel wat gebakken en gekookt worden (niet zeker of er dan tijd overblijft)

    Hele mooie roze roosjes, dat wordt een prachtige omslagdoek!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dat is dan wat moeilijker om te gaan hè als jullie een familie dagje hebben. Ik weet ook nog niet of ik manlief kan overtuigen, want hij zal er niet veel voor voelen. Ik laat het gewoon op me afkomen. Zelf auto rijden doe ik niet meer dus heb mijn chauffeur nodig hihihi. Maar wie weet wil de chauffeur rommelmarkten...
      Knuff!

      Verwijderen
  5. Aha ! Hier nog iemand die blij is de datum te lezen van de volgende beurs op C-Mine ! Ik had tot nu nog nergens reclame ervan gezien... (toch erg als je bedenkt dat zowel Brigitte van de reactie hierboven, als ik, eigenlijk vlakbij Genk wonen, en niet eens weten wanneer het is... slechte marketing van de organisatie...)
    Kringloopgeluk is een leuk boek hé ! Ik heb het hier ook - ik kijk al uit naar haar tweede boek (zal wel weer pas later in België te krijgen zijn, hoogstwaarschijnlijk...) !
    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad slechte reclame is dat van de organisatoren. Ik zie het wel uitgebreid op hun facebook pagina langskomen, maar niet iedereen heeft facebook. Zelfs bij Marjo die er gaat staan kon ik geen reclame vinden.
      Ze hebben ook een blog, maar meer als naslagwerk http://handgemarkt.blogspot.nl daar vind je ook de doorkliklink naar hun facebook pagina.
      Ingrid's nieuwe boek gaat bij mij op mijn verlanglijstje, ik wil namelijk ook nog wat naaiboeken aanschaffen, die eerlijk gezegd nu even mijn voorkeur hebben. Leuk dat je ook even bij mij komt piepen en volgen :D. Warme groetjes van Susan

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...