zaterdag 18 oktober 2014

Genoten van en dankbaar voor

Goh lieverds wat vliegt de tijd, schrijf nou ja typ ik het ene moment dat jullie wel vaker van me zullen horen, laat ik vervolgens een heel aantal dagen niets van me horen. 


De dankbare dinsdag vloog om, ik kreeg die dag een lief kaartje van Essebes en weer een verzameling postzegels waar ik ter zijner tijd creatief mee kan gaan zijn. Dankjewel lieverd en ja hoor ik herkende mijn eigen postzegels meteen ;). 
Verder had ik een gezellige middag samen met een goede vriendin dus het was zeer zeker een dankbare dinsdag. 


De dag erna genoot ik van de mooie stadse natuur. 
Deze foto zag er eigenlijk heel anders uit als ik hem gewoon had genomen, maar ik had gezorgd dat het stadse uit de foto bleef ;). 


Op de terugweg naar huis fietste ik langs een stadse boerderij, nam een ander weggetje als anders. 


Genoot van de dieren die ik zag, ja lieve Essebes ik kan me nu levendig voorstellen hoe happy je wordt van je beestenbende en dat die lieve Els graag een boerderij zou willen hebben. 


Mijn hart begon toch wel iedere keer een beetje te zingen bij het zien van de beestjes. 
Er staan twee ezels naast de zorgwoningen. 
Dit is de link van zorgboerderij Corisberg. 


Ondertussen ben ik bezig om al die witte gehaakte bloemetjes op de zwarte gehaakte omslagdoek te naaien, het is toch best een hele klus, maar het komt goed en ziet er al heel leuk uit. Verheug me erop om hem te gaan dragen. Binnenkort een foto als hij af is. 


En nu lig ik dankbaar te wezen op onze nieuwe matrassen...ligt nog allemaal een beetje stug...de topmatras ligt ook verkeerd om erop voel ik nu, maar die leg ik morgen wel andersom. 

Dankjewel voor al jullie leuke reacties op mijn vorige blogpost. 
Ook leuk dat een aantal van jullie met de geefmaand november gaan mee doen ook al is het op jullie eigen manier. Ook ik ga dat doen hoor, wil er alleen meer bij gaan stil staan. 


Warme creatieve groetjes van Susan

7 opmerkingen:

  1. Goedemorgen lieverd,
    Wat heb je weer een heerlijk blogje geschreven!
    Wat grappig, die foto van de schaapjes, die erg landelijk aandoet en daarna de werkelijkheid ernaast, prachtig!
    Ik hoop dat je lekker hebt geslapen op je nieuwe matrassen.
    Liefs Nana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè vond het ook wel lachen, ik doe dat natuurlijk regelmatig als ik foto's neem net zoals de eerste foto van de boerderij, er stonden een heel aantal auto's geparkeerd...dan maar de foto wat hoger nemen want met auto's daar is niks landelijks aan hihihi, maar wel de realiteit ;).
      En ja hoor ik heb heerlijk geslapen, wel vannacht uit een droom wakker geworden en er een uurtje van wakker gelegen, nou ja heb wel ook actie ondernomen en iemand een mailtje gestuurd naar aanleiding van die droom...maar gelukkig erna weer in slaap gevallen. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Wat een weelde daar in jouw buurt: mooi! Tof om daar te fietsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijne foto's. We wonen toch maar mooi he :-)? Leuk dat je dochter de Pabo doet, ze gaat het vast heel goed doen voor de klas!! Geniet van jullie quality time en een fijne week! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat was heerlijk genieten! Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Genieten zeg, zo'n fietstocht! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...