donderdag 23 oktober 2014

Happy met mijn gepimpte omslagdoek en gezellig dagje uit

Yess ik kan dan eindelijk mijn gepimpte omslagdoek met jullie showen. 
Ik kan dan wel niet haken, maar heb nu toch wel een hele leuke omslagdoek erbij. Helemaal happy!


Op deze collage kun je hem van meerdere kanten zien. 
Ik naaide er niet alleen 30 gerecykleerde bloemetjes op, maar ook nog twee hartjes die Nana maakte uhm haakte en 3 gehaakte bloemetjes van?? uhm sorry dat weet ik even niet meer. 
En natuurlijk die pompom rand er zelf aan genaaid :). 


Gisteren ben ik heerlijk gaan shoppen met mijn dochter in Aken. We zijn eigenlijk niet verder gekomen dan één winkelstraat in 6 uur tijd ;). 
Maar we zijn beide goed geslaagd. Mijn dochter postte op facebook leuke foto's en een lief berichtje. 


Op de foto heeft ze een super cute t-shirt aan met Bambi op van Newyorker ;), maar ze scoorde nog veel meer hoor. 

Ik scoorde twee mooie jurken van Desigual voor een mooie prijs (Sonderpreis), de winkel Galeria Kaufhof bestaat 135 jaar. 
Dankzij het verjaardagsgeld van mijn vader en mijn moeder en een kadobon van de ADAC heb ik me deze jurkjes kunnen permitteren. 

Eentje kan ik alvast showen, ik vroeg vandaag een collega een foto te maken. 


Dit is de andere, genaamd Esther :). 

Op mijn werk ben ik druk bezig met Mode met een Missie jurken. Deze komen niet in de winkel te hangen hoor. Het is een voorbeeld jurk, de grijze linnen vond ik leuk om te maken. 
De blauwe is echt pieppp...geen prettige stof om mee te werken, maar ook dat hoort erbij. Ik heb thuis ook nog van die dunne stof liggen dus niet verkeerd om ermee te leren werken. 


En vanmiddag kreeg ik weer een brede glimlach op mijn gezicht bij de aanblik van schapen. Nu aan de andere kant van de weg. Ik heb het stadse weer uit de foto gelaten ;). 



Warme creatieve groetjes van Susan

12 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een mooie omslagdoek. Voor een niet-haker heb je een schitterende omslagdoek erbij. Hier zul je veel plezier van hebben.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie omslagdoek !
    En hoe fijn, zo'n moeder-dochter dagje shoppen... Hoe lief, wat ze over je schrijft...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi geworden en leuk je jurkjes dochter momenten om te koesteren,kortom allemaal fijn ,liefs marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je straalt Susan! Prachtige omslagdoek heb je op deze manier 'gemaakt', gaaf! En de shopdag met je dochter, heerlijk! Lekker van na genieten!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je omslagdoek is leuk geworden! Het staat je heel leuk, zeker bij die mooie jurkjes!
    Heerlijk, die moeder/dochtertijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave jurken heb e gekocht. Die zijn altijd erg vrolijk. En de omslagdoek past daar ook helemaal bij. Gezellig shoppen met je dochter, leuk!!

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. whoopwhoop die Esther wilikookwilikook :) Je omslagdoek is geweldig!
    X es

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, je omslag is echt een Suus geworden, wat ontzettend leuk!!
    En die jurken, heerlijk! Ik heb er ook twee en ik draag ze zo graag.
    Op fb zag ik al het superlieve berichtje van je dochter voorbij komen.. Heerlijke dag moet dat zijn geweest.
    Knuffel, Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die foto van de schapen maak ik ook altijd zo, ze staan vaak langs de A16 bij Rotterdam, maar blijft leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ahhh leuk dat je nu ook een gehaakte omslagdoek hebt en zeker door die mooie bloemetjes een tweede leven te geven. Fijn zo'n dagje uit met dochter en zo'n berichtje op facebook doet dan extra deugd hé, héél fijn voor het hart! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...