donderdag 9 oktober 2014

Een lieve kaart op wereld post dag

Ja hoor het is vandaag wereld postdag en Lien liet ons daar onlangs aan herinneren en deed een oproep. 


Ik kreeg vandaag deze mooie kaart van haar, helemaal mijn ding :D.


Maar ze deed er ook een spreukenkaart bij van de Hema die ze onlangs kocht, 'geluk is de dingen laten zijn zoals ze zijn', en als extra touch een sticker met lieve engeltjes. Thanks lieve Lien!


Op haar beurt was Lien aangenaam verrast zoals ze zelf schreef, ik stuurde haar niet één kaartje, maar een hele envelop vol tot 50 gram. 


En zij was niet de enige die ik deze week een envelop met kaarten stuurde. 


Essebes won de set kunstkaarten bij mijn give away en ook die flop vulde ik tot 50 gram. 


Tinie won de dierenset en hierbij idemdito aangevuld tot 50 gram. 


Ik stuurde haar al eerder een van de kaarten die bij de set hoorde. 


Christel die ik eigenlijk alleen een kaartje wilde sturen, verblijdde ik ook met een flop vol met dierenkaarten. Ze is al weken bedlegerig en och ik vond het wel leuk om haar te verrassen zodat ze op haar beurt weer anderen blij kan maken. 

Voor allemaal zat er natuurlijk ook een persoonlijk beschreven kaart bij. 


En Annemie die stuurde ik een postzegelkaart van eigen hand.


Een hele fijne wereld postdag vandaag, wie weet ben je vandaag ook wel verrast met leuke post of heb je anderen verrast. 


Warme creatieve groetjes van Susan

12 opmerkingen:

  1. Je bent toch ook een schat je lijkt sinterklaas wel ,je maakt iedereen blij

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Och ja het maakt mijn twee kaartenlades een heel klein beetje minder vol. Er zitten heel veel boomerang kaarten in die je natuurlijk niet zomaar naar iedereen kan sturen, maar ik heb mijn best gedaan om leuke kaarten voor ze uit te zoeken (de leukste natuurlijk als persoonlijke kaart ;)) zodat ze daar weer anderen blij mee kunnen maken. Knuff!

      Verwijderen
  2. Je postzegel-postkaart is leuk bedacht !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ze blijven leuk hè, ook al is deze vrij saai toch blijven ze wat hebben. Nu de winter weer in aantocht is maar weer eens een nieuwe voorraad maken ;). Warme groetjes

      Verwijderen
  3. Dank voor je heerlijke envelop vol! De paardenkaart pikte de kleine dame al in en de dolfijn moet naar onze grootste nicht gestuurd worden. Zo komen ze zeker op. Dank je wel~!!
    groet,
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jipie daar had ik stiekem al rekening mee gehouden met die paardenkaarten. Zijn van mijn dochter geweest en was natuurlijk een dubbele kaart maar zo kon ik er twee mee sturen door er een enkele van te maken. Heel veel verstuurplezier! Warme groetjes en knuffels!

      Verwijderen
  4. Ik heb deze avond op postdag een envelop of wat gevuld, stopte vandaag 1 van mijn gewonnen kaarten bij een tas stoofperen en kreeg zelf ook nog post, Feest dus!! X Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa dat is de bedoeling lekker weer doorsturen/doorgeven hè lieverd. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. wereld post dag is geloof ik helemaal aan mij voorbij gegaan, ik wist niet dat dat vandaag was. Ik heb alleen me gekregen dat de postzegels alweer duurder worden (grrrrrr)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja daar kan ik me ook behoorlijk aan ergeren, gelukkig dat ik een flinke voorraad heb ingeslagen een jaar geleden of zo. Maar het begint een beetje de spuigaten uit te lopen met. PostNL al die prijsstijgingen. Ik erger me ook groen en geel aan. Alsof dat helpt dat er meer verstuurd wordt NOT!! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. bedankt voor de fijne kaart , Annemie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...