zondag 5 oktober 2014

In de opruim modus en uitslag little give away

Goedemorgen lieverds weten jullie nog dat ik een tijd geleden een help ik moet verplicht opruimen blogje schreef?
We zijn er inmiddels al een aantal weken achter dat dat niet hoeft. Omdat ons dak aan de binnenkant betimmerd is met gipsplaten door manlief, hoeft niet de hele zolder leeg als het dak eraf gaat, pffieuw...
Maar toch heb ik besloten om te gaan opruimen op zolder, het stond al in de planning voor mezelf om de naaikamer in wording op te ruimen, dus die eerst!


Gisteren ging ik lekker zittend op het terras door twee dozen met oude papieren die ook in de kledingkast stonden. Een doos gaat compleet weg aan oud papier. 

Van de rest van de naaikamer in wording hebben jullie in een vorig blogje al een beetje resultaat van gezien, maar nu ziet het weer uit als een slagveld hoor. 


Want tsja als je aan het opruimen bent geeft dat eerst veel meer zooi ;). 
Ik ben namelijk de andere kant van de kledingkast/lapjeskast op aan het ruimen en dan is het eerst een kwestie van sorteren. 
Wat kan weg van kleding, wat gaat de verkoop in en wat gaat gerecykleerd worden?

Oorspronkelijk lag alles in die kast als bestemming Marktplaats, maar ik heb nu ook besloten dat iets wat me toch zelf onverkoopbaar lijkt weg te geven. 
En gestimuleerd bij recykleer Queen Syl van Zaanse Zolder die op dit moment vooral aan de haak is ;) zie ik in ieder leuk t-shirtje van dochterlief een uitdaging. 
Dus die gaan niet weg...de zwarte shirts zijn by the way niet van haar geweest ;). 


Gisteren droeg ik nog mijn allereerste en tot nu toe enige recykleerrok gemaakt van t-shirt stof. Daar wil ik meerdere van gaan maken en ook jurken...


Ik maakte deze foto omdat ik die leuke top met jullie wilde delen, besteld bij Notorious Clothing in de uitverkoop :D. http://www.notoriousclothing.nl/
Zo leuk als je een mooie top ziet voor een leuk prijsje en dat ie dan ook nog eens super staat. En zo met een persoonlijke touch verstuurd wordt. 

Eigenlijk liggen die twee tops daar klaar in verpakking om terug gestuurd te worden ;). Want ik had van ieder twee maten besteld omdat ik niet zeker wist welke maat me goed zou passen. Ik deed er ook een persoonlijke touch bij, toch wel zo gezellig :). 

En nu we het dan toch over kaartjes hebben en een persoonlijke touch kom ik op de winnaars van de ansichtkaarten setjes. Ik had nog wat langer willen wachten, maar the time is right en het is de laatste tijd toch veel rustiger qua blogsters die reageren dus ga ik de dames die vaak reageren ook belonen. 


Essebes krijgt de dierenkaartjes, oops nee die wilde net de kunstkaarten whahaha...
Voor de dierenkaartjes waren meerdere gegadigden, die ga ik sturen naar Tinie. Maar ook Christel en Annemie krijgen wel een kaartje van me. Christel volgens mij ben je de enige waar ik geen adres van heb...tenminste niet dat ik me kan herinneren ;). 


En voor een setje had niemand interesse, die gaan gedeeltelijk weer terug in mijn kaartenlades, maar ik ga nog een iemand blij maken die niet wilde meedoen Lien :p. 
Ze had al vaker bij me gewonnen schreef ze, maar vanmorgenvroeg las ik over haar 'dag van de Post oproepje'. http://keetjevanlien.blogspot.nl/2014/10/herfstswap-knutsels-en-een-oproepje.html
Dus die kan nog wel wat extra kaartjes gebruiken ;). 
En de rest heeft de kaartjes ook nog op tijd binnen voor het geval ze aan de dag van de post mee doen!


Warme creatieve groetjes van Susan

13 opmerkingen:

  1. YEH!! Blij! Leuk om bij je gewonnen te hebben! Post sturen gaat nl. prima in mijn situatie, er is altijd wel een kind wat even voor me naar de brievenbus wil.
    Ik herken de rommel die je krijgt als je gaat opruimen, zo demotiverend soms. Stapje voor stapje kom je vast door de rommel heen.
    Ik mail je mijn adres.
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk je enthousiaste reactie! Happy als je mensen blij kunt maken met een kleinigheid. Vandaag ga ik het klaar maken en de post op doen ;).
      Ik heb enorme bewondering hoe je kijkt naar alles wat je wel nog allemaal kunt. Warme groetjes en dikke knuffels!
      En oh ja die 'rommel' daar heb ik geen moeite mee hoor. Zijn ook sts

      Verwijderen
    2. Hihihi zoef weg was ie opeens...
      Zijn ook stapels met 'dat kan weg', 'daar wil ik nog creatief mee aan de slag', 'marktplaats spul', 'oh zou mijn dochter die ondertussen misschien toch wel weer willen stapel'...
      Gisteren weinig eraan gedaan, maar ieder verloren uurtje steek ik er wel in hoor deze week zodat ik mijn naaimachines uit de keuken naar boven kan verhuizen :).

      Verwijderen
  2. Whaaaaaaaaahhhhh! Ik zou "lichtelijk" gedemotiveerd raken van die berg nog uit te zoeken spullen :s Heel veel succes, als je het eenmaal op orde hebt is het zo genieten!
    Je shirtje zit als gegoten, perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi thanks. Oh geen probleem hoor die stapels daar kom ik wel weer doorheen. Vond het moeilijker om nog meer afstand te doen van de spirituele papierenkraam in die ene doos. Maar daar ga ik nog wel eens een keer selectief doorheen worstelen, maar kwam allerlei oude verwerkingsprocessen tegen, heel bijzonder om dat nog eens te lezen.
      Knuff!

      Verwijderen
  3. AAAAH LIEFFFFF senkjoe enne die bergen op te ruimen, zucht ik herken het! Dankjewel voor je reminder ik ga morgen weer een poging doen :) Nu eerst even lekker bloggen.. X Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan lieverd en zo kun jij er weer anderen happy mee maken. Knuffies!

      Verwijderen
  4. ah zoveel op te ruimen. Ken het maar al te goed hoor ;)
    Als je die opruimt en dan heb je weer iets nodig.
    Oeps weer rommel... Heel normaal :)
    Veel succes er mee al vast :)
    ik heb weer genoten van je blogje :)
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja bij mij is het ook vaker nog meer hergrouperen, beter verdelen op andere plekken zodat het er toch opgeruimd uit ziet.
      Ik kan namelijk heel moeilijk wat weggooien, vind dat zo zonde, dan liever richting kringloop of goed doel...
      Maarreh ik zie ook overal mogelijkheden in dat is eigenlijk nog het allergrootste probleem met mij hihihi. Warme groetjes en knuffels!

      Verwijderen
  5. Goed bezig met opruimen!! En oh...lief dat je reclame maakt. Je staat op mijn lijstje hoor, kaartje komt deze week je kant op ! Veel liefs en fijne avond!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh leuk! Verheug me al op je kaartje! En hou jij maar je brievenbus in de gaten...morgen als PostNL mee werkt ;). Knuffies!

      Verwijderen
  6. Joepie, ik heb wel geluk bij jou. Ik herken het opruimen en de stapels die je aan staan te kijken. Vooral onze zolder is daar een goed voorbeeld van. Zes jaar geleden verhuisd en sommige dozen staan nog net zo. Heel ernstig! Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...