vrijdag 27 april 2012

Dag 134 - Een Creatieve Tuinkabouter :p

Vandaag ben ik een creatieve tuinkabouter :p.

Ik heb net eigenlijk tegen mijn zin in het gras gemaaid.
Ik vind het gras namelijk veel leuker als er bloemetjes in staan en vooral met mijn lievelingsbloemen madeliefjes.

Maar ja het moet gebeuren hè, dus maar eerst een bosje bloemen geplukt van het grasveld ;) en in mijn kringloopfind van gisteren gezet :).

Eindelijk ook de geraniums in potten gedaan. Normaal heb ik ook al lang petunia's en lobelia's staan, maar die heb ik gemist bij de Lidl. En ja ik weet wel dat je die ook ergens anders kunt kopen, maar dat is er nog niet van gekomen.
Misschien dat ik daar nog even mee wacht.

Verder zie je op de foto onze appelboom in de bloesem, yess dat worden weer veel appeltjes en de seringenboom, zo prachtig.

En nu zit ik uit te puffen op een van mijn favoriete stoelen onder het afdak op ons terras met een watertje.
Ik had eigenlijk nog wat onkruid in de border eruit willen halen en een van de pioenrozen willen omzetten naar een gunstigere plek (mmm kan dat nog wel?!), maar ik heb de piep leeg (lees ik ben kapot).

Warme creatieve groetjes van Susan

6 opmerkingen:

  1. Oh ja ik noem mezelf tuinkabouter omdat mijn man me zo wel eens noemt hihi.
    En dat lieve rode kaboutertje heb ik van mijn stiefdochter Sharon gekregen :D. Ik zag hem een tijdje geleden bij hun op de kast staan en ik was er meteen helemaal weg van. Ik wilde hem al 'inpikken' maar kreeg hem van harte mee hihi...ze had hem bij een film of zo gekregen en hij was al eens gevallen en stond eigenlijk een beetje achteraf. Dus ik heb hem opgelapt en hij staat nu dus te glunderen naast het prachtige tuin boeketje. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja rechtsbeneden in de collage zie je dus het pasgemaaide gras en daarboven een foto toen het nog niet gemaaid was en nog vol met lieve bloemetjes stond ;)

      Verwijderen
  2. Hahahahaha, ik zie jou al rondlopen met een rode puntmuts! Lekker, even in de tuin. (ook al ben je daarna gesloopt...) Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja was zeker lekker om weer even in de tuin bezig te zijn...maar nog lekkerder om lekker op het terras te genieten van de tuin. Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...