zaterdag 14 april 2012

Dag 121 - Tas zoektocht voor bij mijn Elf Fantasy Fair Jurk

Zo nu zo dadelijk nog even creatief zijn, dat is er vandaag nog niet van gekomen. Ik heb in de stad gezocht naar een geschikte tas voor bij mijn jurk (ja die van de sneak peak :p).

Maar niet echt wat kunnen vinden, maar had nog een rok liggen die ik eens voor carnaval heb gemaakt in bijna dezelfde kleur en ga die eerst eens uit elkaar halen en morgen een poging doen om hem op een of andere manier vast te maken aan die zwarte leren handtas.

Ik heb wel vandaag een hoepelrok gekocht bij het Spashoes in Heerlen, maar bij thuiskomst bleek die niet veel anders te zijn als die wat ik al had, deze is ook maar 2.50m omtrek.
Dan maar eentje besteld via marktplaats met 6 ringen en 3.50m omtrek, zo zal straks mijn jurk dan ook mooier vallen en hoef ik hem niet in te korten met mijn 1.56m ;) hihi.

En heb vandaag ook mijn leren laarzen laten maken, want gisterenavond deed ik die even aan om samen met manlief te kijken of ik mijn hoepelrok zou verlengen en toen stond ik toch vrij onvast op mijn pootjes, de hakken bleken flink afgesleten. Dus nieuwe hakken eronder en vooraan bij de zool ook laten bijmaken en nu heb ik dus weer nieuwe laarzen voor €19, kan ik er weer heel wat jaartjes op vooruit!
Zo lieverds ik ga mijn rok uit elkaar halen...zoefff

Warme creatieve groetjes van Susan

Oh ja ik had nog een vraagje, ik had weer te snel op send gedrukt op mijn foontje ;)
Weet iemand hoe ik zo'n roos het beste zou kunnen bevestigen voor in mijn haren te doen.
Want ik heb dan inmiddels mijn haren best wel lang en zou het natuurlijk kunnen krullen, maar ben er over aan het denken om het op te steken en er een paar van die rozen in te doen.
Maarreh hoe ? That's the question...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...