maandag 23 april 2012

Dag 130 - Sneakpeak

Sneakpeak
Vandaag een sneakpeak van mijn creatie van vandaag.
Het is namelijk een kadootje voor MiM, die vandaag een van de winnaars is geworden van mijn Give Away op mijn ander blog An Angel Each Day.

Ik realiseerde me onlangs dat ik al 100 dagen bezig was met dat blog en heb toen twee paar engelen oorbellen gemaakt voor de Give Away die ik vandaag op dag 114 heb bekend gemaakt.

MiM volgt mijn blog dagelijks en had als enige aangegeven dat ze voor het sneeuwvlokobsidiaan/onyx setje ging.
Ik heb al langer plannen om MiM iets te sturen, maar vanwege de drukte rondom de Elf Fantasy Fair heb ik dat moeten uitstellen.

Lien is de andere winnaar, hopelijk houdt ze mijn blog in de gaten, want wederom iemand die gewonnen heeft die geen volger is geworden, dus die zelf even contact moet opnemen...

Warme creatieve groetjes van Susan

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk sneakje... Je maakt het spannend, maar ik vind het nu al geweldig! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als PostNl een beetje meewerkt mag je morgen genieten van mijn creaties. En natuurlijk dus de sneakpeak verrassing (alhoewel je al door een persoonlijke vraag best goed zal weten wat onderweg is ;)). Geniet ervan ! Dikke knuffel van Susan

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...