zondag 15 april 2012

Dag 122 - Boek Tasje in de maak

Boek Tasje in de maak
Vandaag willen beginnen aan de stof om op de leren tas te doen. Maar toen ik bij daglicht nog eens even de stof vergeleek met de stof van het jasje dat bij de jurk hoort bleek dit toch niet mooi te combineren.
Dus dan toch maar aan de slag met een tas maken uit het oude woordenboek. Effe slikken toen ik de inhoud van het boek heb losgesneden. Karton op maat van het boek gesneden om de stof op maat te kunnen knippen en later besloten om dit maar meteen als extra versteviging te gebruiken.
Daarna het boek op zijn kant gezet om de zijkanten op maat te knippen en strips geknipt voor de hengsels.
Maar nadat ik een zijkant had genaaid...tsja toen wilde mijn naaimachine niet meer wat ik wilde...dus hield het voor vandaag op.
Morgen gaan we eens uitzoeken of hij toch weer doet wat ik wil.
Warme creatieve groetjes van Susan

4 opmerkingen:

  1. Ik hoop echt dat je naaimachien het vandaag weer doet, want ik ben heel benieuwd hoe het verdergaat met je tas :-) Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maakt me zeer nieuwsgierig naar het resultaat! Ik hoop dat het lukt zoals je wilt... Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tsja girls ik moet jullie teleurstellen. Ik denk dat ik mijn boek-tasje project nog even uitstel. Geloof dat dit nu niet het moment is met dit weer om die mee te nemen en ik maak hem liever met weiniger tijdsdruk. Maar wil hem zekers nog gaan maken dit jaar. Ik heb vandaag een tasje gevonden op de markt, ook niet geheel waterdicht maar kan wel meer in :p. Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...