vrijdag 31 augustus 2012

Dag 260 - Bijpassende Oorbellen én Armbanden

Vandaag, nou ja vanavond, heb ik twee paar oorbellen gemaakt en twee armbanden van edelstenen kralen.

Een setje voor bij de Elf Fantasy Fair ketting. Ter zijner tijd zal ik daar een ander paar oorbellen bij maken, maar dat kruis vind ik wel wat voor bij mijn look :).
De armband is denkelijk niet te zien onder mijn outfit, maar doet natuurlijk wel zijn werk, energetisch gezien dan.
Oh ja ik heb ook nog een schedeltje en een herkimer diamant aan de ketting gehangen. Past wel goed bij de look van mijn Elf Fantasy Fair kostuum.

Het andere setje is voor bij mijn twee kettingen van Pyriet. Die smiley hanger heb ik zelf gemaakt met glasheldere giethars en allemaal fijn geslagen pyriet.
De groene jade hanger ketting heb ik al eens voor mijn 365 dagen creatief project gemaakt, ergens in april/mei denk ik. De groene jade hanger heb ik op de edelstenenbeurs gekocht in de Welterhof te Heerlen.
Ik miste al vaker een bijpassende armband, een paar oorbellen had ik al maar dat was een combinatie met zwarte lava, nu dus compleet van pyriet.
Ik ben er weer blij mee.


Warme creatieve groetjes van Susan

Ps gisteren heb ik weer een Give Away de lucht in gegooid, doe gerust mee als het je interesse heeft ook al heb je al eens wat bij me gewonnen. http://365dagencreatief.blogspot.nl/2012/08/what-you-see-is-what-you-get-give-away.html
De Give Away loopt deze keer maar één week tót 7 september.

12 opmerkingen:

  1. knap gedaam hoor! leuk alsjezelf je sieraden maken kunt :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marieke en zo moeilijk is dat niet hoor om je eigen sieraden te maken. Het is zoals eens een vriendin zei 'van de ene draad op de andere draad rijgen'. Over het algemeen maak ik nog vrij eenvoudige combinaties als ik soms zie bij anderen wat die allemaal combineren. Maar ik ben er blij mee en als ik op een gegeven moment er niet meer tevreden mee ben dan haal ik het uit elkaar en maak weer een nieuwe ;). Ik volg gewoon mijn gevoel :D. Warme groetjes van Susan

      Verwijderen
  2. wat heb je dat prachtig gemaakt zeg :-)
    ik kom later nog even bij je give away kijken, ga zo naar de voetbal mijn meiske moet aan de slag voor een bekerwedstrijd ( ze zijn veels te hoog ingedeeld, maar misschien gaat het nog veranderen)
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die Jenneke dankjewel, ik ben er ook weer blij mee. Ik draag het liefst een compleet set dan kan het allemaal goed zijn werk doen ;).

      Oh spannend dan met je dochter, wie weet verslaan ze die andere meiden met gemak! See you later ennuh je hebt nog even de tijd hoor om mee te doen ;).
      Warme groetjes en knuffels van Susan

      Verwijderen
  3. hahaha, hier krijg ik antwoord ;) Leuk, die smilie. en de rest van de sieraden ook! Knuf MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ik ben al effe in mijn mail gaan kijken waar je het over had en inderdaad jaaaa die smilie die heb ik zelf gemaakt :).
      Ja ik is er weer heppie mee met mijn combinaties hihi. Knuffies van ikke

      Verwijderen
  4. Oh dat is echt mooi! Hoewel ik zelf van meer 'kleur' houd (of beter gezegd: een explosie daar van) vind ik dit wel mooi! En sowieso heb ik ook een zwak voor vleugels en doodskopjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey tante ;) ja ik hou ook heel erg van kleur. Mmm geloof dat ik zo'n kettingen nog steeds niet gemaakt heb hihi. Wel een mierzoete roze ketting van rozenkwarts en andere kralen en ik heb natuurlijk ook een paarse ketting van amethist. Maar een explosie van kleurenketting nog niet hihi. Ik draag over het algemeen alleen maar edelstenenkettingen en deze is dus voor bij mijn elf fantasy fair look en ja een kleurige ketting hoort daar niet bij ;) hihi. Knuffeltjes!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...