vrijdag 3 augustus 2012

Dag 232 - Stofjes Selectie

Vandaag is er niet veel uit mijn handen gekomen. Vanmorgen wel de kledingkasten doorzocht naar leuke stofjes van tshirts en jurken etc die niet meer gedragen worden of net niet meer passen om te gaan recykleren.
Daar laat ik hier een collage van zien.

Verder verstelwerk gedaan en opgeruimd, hergroeperen noem ik dat, want weggooien of wegdoen is niet mijn sterkste punt, want ik ben een verzamelaar :D.

Nu nog binnenkort de moed vinden om te gaan knippen aan die leuke stoffen en er mooie jurkjes van maken.
Dit is trouwens maar een hele kleine selectie hè!


Warme creatieve groetjes van Susan

12 opmerkingen:

  1. Schoon gerief!
    Succes er mee, liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, nu hopen dat ik sneller ermee aan de slag ga als anders. Eerst maar eens oefenen op oude tshirts ;). Knuff!

      Verwijderen
  2. Ik ben benieuwd naar je hergebruik!! Succes. Het begin is er. Groeten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ikke ook, vooralsnog zit ik nu aan mijn computer vastgeplakt hihi...is ook zolang geleden dat ik er nog eens aan gezeten heb :D.
      Maar inderdaad het begin is er, nu nog moed verzamelen en gaan naaien ;). Groetjess!

      Verwijderen
  3. Ach weet je, de ene keer doe je weer wat meer dan de andere keer. Het gaat er denk ik meer om dat je iets doet elke dag. Weet ik uit ervaring, Hahaha. Ik ben wel blij dat ik niet meer elke dag hoef hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja dat is waar. Ik ben tegenwoordig wel iedere dag creatief bezig, soms kan ik het ook niet allemaal delen, zoals van de swap of andere verrassingen of kadootjes.
      Of ben ik gewoon creatief aan het verstellen, ik zei nog tegen manlief dat ik zolang aan zijn broek bezig was geweest, zei hij 'och dan gooi je hem toch weg!'uhm neeee die draag je totdat hij uit elkaar valt hihii.
      Ja straks ga ik ook niet meer iedere dag delen hoor, denk ik, we shall see...vandaag dag 233, maar is al heel lang niet meer...wat MOET ik maken...maar wat ZAL ik maken ;)

      Verwijderen
  4. Wat een mooie stofjes !!!!!
    Inderdaad eerst iets op proeflapjes testen, dan maak je daar een patroon van en dan ga je aan de slag met dit leuks, het gaat je lukken hoor. Kijk eens op mijn pinterest, heel veel links om shirts te recyclen/upcyclen.
    x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat ga ik doen girl, je bent een inspiratie :D.
      Nu ga ik me eens zo van mijn pjoeter verwijderen (eerst nog Postcrossing kaartjes uploaden), boodschappen doen en tsja wie weet...
      Knuff!

      Verwijderen
  5. Hierbij stuur ik je een dosis moed! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dankjewel MiM. Gaat ook wel goedkomen, maar realiseerde me dat ik eerst nog wat anders moet afnaaien voor de Elf Fantasy Fair. Heb het gisteren weer gevonden :). Maar ik hou mijn mondje dicht, show liever straks out of the blue het eindresultaat... Maarreh dat zal niet vandaag zijn maar wel snel hoop ik ;). Knuff!

      Verwijderen
  6. Wat een heerlijke stofjes! Daar moeten je handen toch van gaan kriebelen! :-) (de mijne wel in ieder geval haha)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tsja nee dat heb ik nog niet. Moet eerst de handigheid erin krijgen en heb wel al een dosis moed toegestuurd gekregen, maar heb ook zoveel dingen liggen (echt her in de in de huiskamer en keuken liggen) die gedaan moeten/willen worden. Dus het zal moeten wachten totdat ik het voel kriebelen en ze weer lang genoeg in de gang in de weg gelegene hebben ;) hihi.
      Maarreh van harte welkom als volger ennuh je hebt er ook een volger bij :D.
      Warme creatieve groetjes van Susan

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...