maandag 19 december 2011

Hulp van de geascendeerde meesters

Gisteravond heb ik deze blog aangemaakt, om 23.03uur begonnen, om 23.20uur klaar met het opzetten.
's Nachts wakker geworden om 2.30uur.

Dus een aantal keer de combinatie van getallen 3 en 2 voorbijgekomen.
En dan kijk ik altijd even in mijn boek 'Healing met engelen' van Doreen Virtue wat de bijbehorende boodschap is.

De geascendeerde meesters werken samen met jou als medescheppers aan je nieuwe project.
Ze vertellen je dat ze net zo opgewonden zijn als jij en weten dat alles goed voor je zal uitpakken.
De meesters zien je toekomst al gegarandeerd vervuld van geluk waarnaar je op zoek bent.
Geniet van deze nieuwe fase van je leven!



Mooi toch?! Wat wil je nog meer als je met zo'n project als dit start en dat je echt de stap durft te nemen om het te delen in een blog.
Alvast hartelijk dank aan diegenen die dit blog gaan volgen, dank je wel dat ik dit met jullie mag delen, dat jullie me gevonden hebben en wie weet jullie zelfs wel stimuleer om ook zo'n project te starten.

In een blog van Irene zie je een foto van de lijst die in de flow magazine zat met 365 ideeën wat je voor projectjes je zou kunnen doen.
http://ireneinhetatelier.weblog.nl/geen-categorie/elke-dag-een-beetje-flow/
Het hoeft helemaal niet zo uitgebreid als ik dat doe, je kunt ook heel eenvoudig elke dag een foto maken vanuit je raam.

English translation will follow ;) but not today...
hey het is 23:32 great !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...