woensdag 28 december 2011

Dag 13 - Flower of Life

Vandaag heb ik de Flower of Life die ik gisteren heb gemaakt met een passer ingekleurd.
Hierbij het resultaat.

Today I coloured the Flower of Life which I made yesterday with a compass.
Hereby the result.


Gisteren heb ik de cirkels al zwart gemaakt met een fineliner.
En ik heb gisterenavond geleerd om te breien, Anja een vriendin van ons heeft het me voorgedaan.
Nu nog een paar keer oefenen voordat jullie hier echt resultaat van gaan zien.

Yesterday I made the circles black with a fineliner.
And yesterday I learned how to knit, Anja a friend of us has learned me this.
Now I have to practise for a while before you will see results.



Flower of Life link met onderaan de pagina een link naar een Word document met instructies 'How to draw a Flower of Life'.

Flower of Life link with at the bottom of the page a link to a Word document with instructions 'How to draw a Flower of Life'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...