woensdag 21 december 2011

Dag 6 - Begin van Kerst Dreamcatcher / Start of X-mas Dreamcatcher

Vandaag al dag 6 van mijn 365 dagen creatief project, eigenlijk vandaag niet echt veel tijd om creatief te zijn, maar toch vanmorgen tijd gemaakt om de grote metalen ring (52,5 cm - is van een rolstoel) die ik voor de kerstmandala wil gaan gebruiken te versieren met een kerstslinger.

Today allready day 6 of my 365 days creative project, actually didn't have that much time today but still made some time to decorate the big metal ring (52,5 cm - is of a wheelchair) which I want to use for the Christmas mandala with some Christmas decoration (don't know the exact word for it in English).




Verder heb ik terwijl ik in de trein naar Maastricht zat, een begin gemaakt aan mijn tweede zendala (is niet echt makkelijk in een rijdende trein en op de terugweg in een overvolle trein al helemaal niet te doen).
Ik heb in mijn gratis Flow Thuisagenda (dank je wel Mariska en Postnl en natuurlijk Flow) op pagina's waar advertenties staan, papier geplakt zodat ik onderweg creatief kan zijn.

De agenda gebruik ik tevens om iedere dag bij te houden wat ik doe aan mijn creatieve projecten.
Normaal gebruik ik nooit een agenda (geef het altijd op na een paar dagen/weken), gebruik eigenlijk ook het liefst de agendafuncties in mijn telefoon, maar omdat de gratis Thuisagenda dit jaar door Flow Magazine gemaakt is, is dit natuurlijk de ultieme plek om bij te houden wat ik doe naast dit blog.


When I was sitting in the train to Maastricht, I made a start with my second zendala (isn't that easy in a running train and impossible to do on my way back home in a crowded train).
I glued some paper in my free Flow Homeagenda (thanks to Mariska and Postnl and of course Flow) on pages where adds are, so I can be creative on the way.

The agenda I'm also using to keep track what I daily do on my creative projects.
Normally I never use an agenda (I always give up after a few days/weeks), I prefer to use the agendafunctions of my mobilephone, but because this years free Homeagenda is made by Flow Magazine it's the ideal place to keep track on what I do next to this blog.



3 opmerkingen:

  1. Tweede test, maar dan niet ingelogd...

    Reageer als; Naam/Url uitgekozen

    Effe checken of dit werkt voor mensen die geen google/gmail account hebben, niet twitteren of wat dan ook...
    Kreeg een mail van mijn broer dat hij niet kon posten...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jip het heeft gewerkt...heb je geen google account of wat dan ook kun je toch posten/reageren !

    Yess it's working...if you don't have a google account or twitter or whatever, is still possible to leave a comment !

    Bij reageer als uitkiezen naam/url of anoniem (is wel leuk als je je naam even in het berichtje zet ;)).

    You can choose at 'reageer als(react as)' from naam/url (name/url) or anoniem (anonymous)...it would be nice if you still leave your name in the message ;).

    En dan is het een kwestie van afwachten totdat ik het berichtje goedkeur hihi.

    And then it's waiting for approval of me hihi.

    Nu dus effe een post als anomien ;) Now posting as anonymous ;)

    Groetjes van (greets from) Susan

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...