dinsdag 20 december 2011

Dag 5 - Voorbereidingen / Preparations

Vandaag heb ik wat voorbereidingen gedaan om een dreamcatcher te gaan maken.Als het me nog op tijd gaat lukken dan wordt het een hele grote kitch dreamcatcher, een kerst dreamcatcher.
Ik heb wat slingers verzameld uit de kerstdozen die alweer op zolder staan en wat ander leuk kerstspul verzameld, dat ik nooit gebruik in de kerstboom.

Ik had eigenlijk vandaag een begin willen maken, maar veel tijd kwijt geweest aan kerstshoppen en effe langs twee vriendinnen geweest en nog even met mijn mannetje weg geweest.
Ik hoop dat ik daar deze week wel nog tijd voor heb en anders ga ik op een later tijdstip een dreamcatcher maken, maar dan anders ;) met een ander thema.

Máár ik heb net wel aan dit blog gewerkt, de achtergrond geüpload en aangepast (een gedeelte van de voorpagina van Flow Magazine waar ik mijn inspiratie uit heb), de opmaak veranderd en de grootte van de weergave, dus toch creatief bezig geweest.



Today I made some preparations to start making a dreamcatcher.
When I'm going to make it on time before Christmas, it's going to be a real big kitch dreamcatcher, a Christmas dreamcatcher.
I collected some X-mas decorations from the attic, which I don't use normally.

I actually wanted to start of today with making it but have been spending to much time Christmas shopping and seeing two good friends of mine and have been out with my husband.
I hope that I have some time this week but if not I'm going to make a different kind of dreamcatcher on a later stage.

Bút I have been working on this blog, uploaded the background (frontpage of Flow Magazine where I found my inspiration), changed also the design, so have been creative today.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...