maandag 26 december 2011

Dag 11 - Ik ben verkocht / I'm hooked

Zo het is nu officieel, ik ben verkocht, ik had besloten om gisteren niets te doen maar ik kon me toch niet inhouden en heb gisteren gewerkt aan de zendala en die heb ik vandaag afgemaakt.
Ik kan nu geen foto van het resultaat laten zien, ik maak dit bericht op mijn mobiele.
Tot morgen!

So now it's official, I'm hooked, I decided not to do anything yesterday but I couldn't hold myself and have been working on the zendala and I finished it today.
I can't show a picture of the result now, I'm typing this message on my cellphone.
See you tomorrow!


Vandaag is het dag 12 en heb net de foto/scan toegevoegd van mijn tweede zendala.
Ik kon het tijdens de kerst toch niet laten om creatief te zijn ook al heb ik niet zo heel veel gedaan.
Toch merkte ik dat het nu al in me verweven zit om iedere dag wat creatiefs te willen doen.
Heb net ook een flower of life gemaakt, straks meer in mijn nieuwe blog, terwijl ik op zoek was naar mandala kleurplaten en ook op zoek ben hoe ik vanaf mijn mobiele een foto in mijn blog kan invoegen, altijd wel handig voor onderweg/ voor op vakantie of als ik niet veel tijd heb om aan mijn pc te gaan.

Today it's day 12 and I just added the picture/scan of my second zendala.
I couldn't do it, to not be creative during the X-mas days, allthough I didn't do that much.
I noticed that it's allready a part of me to want to do something creative every day.
I just made a flower of life, later on more about it in my latest blog, while I was searching for mandala colouring pictures and looking for a way to upload and add pictures from my mobile phone, always easy when I'm on the road/ on holiday or when I don't have that much time to turn on the pc.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...